Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier lurer jeg på hvilken bokhandel du liker best?

Jeg holder en knapp på Haugen Bok, synes de har gode priser og ofte mange gode tilbud. I tillegg har de gratis frakt når man handler for over 200 kr, men det er kanskje ikke så uvanlig?

Jeg har for eksempel sett på denne boka om fotograferingi andre bokhandlere, og da har den kostet rundt 450 kr, men her koster den 149 kr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amazon - er vel få som slår utvalget. Bestiller jeg fra UK kommer bøkene normalt etter to dager. Leser knapt norsk i det hele tatt, så norske nettbokhandler har jeg lite bruk for.

Skrevet

Tanum.no har veldig gode tilbud, billig frakt (25,- uansett antall), og meget rask levering. Har bestilt derfra tre ganger og er kjempefornøyd. Har alle tre gangene endt opp som billigste alternativ.

Ellers bruker jeg Amazon når jeg bestiller fra utlandet, men de er ikke alltid billigst.

-misa

Skrevet

Bruker flere av de ovennevnte og i tillegg bokkilden.

Skrevet

Jeg bruker capris.no som er en veldig rimelig butikk.

Capris.no sender fraktfritt om en handler for over 190 kr (om jeg husker riktig beløp). Man kan velge å handle med faktura, noe som jeg synest er trygt og enkelt.

Gjest AnneShirley
Skrevet
Jeg bruker capris.no som er en veldig rimelig butikk.

Takk for supert tips. Denne var jeg ikke klar over.. Og nå har jeg alt sendt min første bestilling der :)

Skrevet

Bruker som regel thebookdepository.co.uk når jeg bestiller fra utlandet. Har ca. 2-3 dagers lengre leveringstid enn amazon.co.uk, men er alltid rimeligere og har gratis frakt.

Skrevet

Om man liker å lese på engelsk, så er play.com genial. De har bra priser og sender fraktfritt.

Skrevet

Bruker Bokklubben/Bokkilden, Capris (abolsutt billigst!) og Haugen

Play, amazone og eBay på utenlandske.

Skrevet

Jeg bruker bokklubben.... av og til bokkilden..

Skrevet

Play.com, Amazon.co.uk, Amazon.com, Ebay, Haugen bok, Bokklubben og Bokkilden.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Mine favoritter er AbeBooks, Capris og Book Depository samt Antikvariat.net.

Skrevet

Her var det mange nye bokhandler for meg, må legge noen av dem til som favoritter tror jeg ;)

Skrevet

Jeg bruker bokklubben.no nesten hele tiden. Men jeg liker Haugen bok godt også! Bl.a. er det fint at man kan kjøpe alle pensumbøkene i august, og betale litt hver måned.

Skrevet

Av bokbutikker på nett har jeg handlet mest fra Capris.no. De er som regel en smule billigere enn de andre :)

Skrevet
Bruker som regel thebookdepository.co.uk når jeg bestiller fra utlandet. Har ca. 2-3 dagers lengre leveringstid enn amazon.co.uk, men er alltid rimeligere og har gratis frakt.

TUSEN TAKK! Jeg bestilte nettopp en bok derfra som er mye dyrere andre plasser. :strix:

-misa

Skrevet

Enig i denne! Har bestilt her flere ganger og er kjempefornøyd!!

Skrevet

Play.com - de sender fraktfritt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...