Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tok de leverprøve av deg?

De tok alle slags prøver, galle- lever og nyreprøver- fant ingenting..

Skrevet

Ok, det er det samme her. Tok til og med ultralyd av alle indre organer bortsett fra tarmene. Mitt har gitt seg litt, men det stikker i høyre siden og ribbeina på den siden er "slitne" viss du forstår meg.

Skrevet

Tror ikke jeg har det hvertfall, tror ikke jeg har vært bitt av flått, og har ingen andre symptomer på det.

Skrevet

Borrelia er det da ikke. Verken utslett, eller noen av de andre symptomene. I tillegg er vel ikke vondt under høyre ribbein/galle/lever-regionen et symptom på dette!?

Skrevet

borrelia gir veldig sterke smerter og legger seg ofte som ett belte av smerter rundt livet og opp ryggen ... utslett trenger ikke å forekomme, samt at mange vet ikke at de har blitt bitt av flått engang. Var bare neo jeg tenkte siden vi får inn kjempe mange i år med borrelia...

Skrevet

Det er ganske vanlig at nerver o.l kommer i klem i løpet av svangerskapet. Grunnen til at de undersøker så nøye er at svangerskapsforgiftning kan føre til samme type symptomer.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har samme smertene på samme side, har hørt det er normalt når man er gravid:) ekstra plagsomt om puppene lener seg på magen. så len ryggen bakover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...