Gjest fisk Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hei. Jeg har akkurat fått meg dame og hun er helt glattbarbert. Jeg har hintet om at det ikke har noe å si om hun lar håret gro litt og da ble hun glad, hun trodde det var et krav at det skulle være glatt. Men hvor lang tid tror dere det tar før hun får en søt liten trekant der nede?
Einar Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Kommer vel an på hvor fort hårene hennes gror "der nede"....? Siden du er inne på å beregne... Hvor mye tror du håret på hodet gror ila et døgn? 60 meter (snitt i befolkningen). selvsagt fordelt på mange hår. Foreslår at du koser deg med henne som hun er inntil hårene gror.
Hinata Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 hår er : DØDE HUD-Celler Så det du sier er at alle skal røske alt kroppshår ut ved rota, og gjerne det samme med negler? Jeg melder meg frivillig til å pine deg gjennom litt rompehårrøsking (sorry off topic, men må jo ha det litt moro også) Den søte lille trekanten kommer vel gradvis, regner med at det er ett søtt lite pinnsvin der nede allerede
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå