Gjest krusedull Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg eeeeelsker jula! Men nå føler jeg meg litt som Grinchen her... For jeg må bare spørre: Hva er det som får folk til å henge opp røde, blå og grønne blinkende lysdekorasjoner utenpå husene sine? Og i vinduene for den del. Jeg synes sånne blinkende flashy julelys er ganske stygt egentlig. Litt plagsomt når man går eller kjører tur. Helst skulle jeg ønske det kun fantes hvite lys som ikke blinket. Til og med røde, grønne og blå lys kan jeg leve med, så lenge de ikke blinker! Naboene våre hadde en sånn blinkende lyslenke i vinduet sitt i fjor jul. Vi bor sånn til at deres blinkende julelys speilet seg i vårt vindu, så når man satt i sofaen hos meg så hadde man dette blinkende lyset i øyekroken hele tida. Sukk! Jeg skulle gjerne vært leder av komiteen som jobber MOT blinkende og flashy julelys! Hvis man synes sånne lys er så kule, hvorfor ikke ha dem INNI sitt eget hus sånn at man selv kan se på de, istedet for å henge de UTENPÅ huset sitt så alle andre må se dem. Eller er det kanskje det som er poenget? Man takler ikke å se på blinkelysene selv, så man velger å plage resten av verden istedet?
Gjest *Ulla* Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Det gjør meg ikke noe, så lenge jeg slipper å ha det selv. Synes egentlig bare det er festlig å se på. Det er jo tross alt jul bare en gang i året :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg synes det er gyselig stygt og smakløst. Min forrige nabo prøvde seg også et år med en lyslenke. Det var i en blokkleilighet, så hans altanrekkverk er helt inntil mitt. Jeg måtte be fyren om å ta ned skitet. Det var sånt som blinket i forskjellige rytmer, med forskjellige farger. Og siden det var hengt opp rett ved siden av mitt stuevindu, så fikk jeg discobelysning inne i min stue, som jeg ble helt sprø av. Han skjønte det heldigvis da jeg ba ham komme inn i stuen min og se selv. Da fikk han et lite sjokk, og tok ned lysene med en gang uten noen sure miner.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg morer mer mer enn jeg irriterer meg over at folk frivillig vil annonsere at de ikke eier smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå