Gå til innhold

Torsdagsklubben igår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det bare meg, eller var Jan Tomas temmelig pinlig å se på?

"Morsomhetene" var platt og han var liksom ikke tilstedet nå og da.

Dessuten lurte mannen in påom JT var syk, for han så så rund og hoven ut i ansiktet....

Flere som gjorde seg noen tanker om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jomfrua_*
Skrevet

Jeg er ikke fan av JT.

Og se han i går............sitter bare og undrer hva er den mannen. Hvorfor er han der?

Sorry - lar meg ikke imponere av han som person eller yrke....skjønner bare ikke hva meningen er med å dømme klær. utseende osv..................synes hele han og hans image er helt surrealistisk og skjønner ikke noe av det.

Skrevet

Jeg synes Jan Thomas var masete, anstrengt og overhodet ikke morsom i det hele tatt. Jeg synes også at andre kom litt i skyggen, pga at han måtte "vise" hvor "morsom" han var hele tiden. Han er en flink stylist, men han var absolutt en dårlig gjest i torsdagsklubben!! :riste:

Skrevet (endret)

Jeg liker ingen i torstdagsklubben. Synes panelet er en gjeng tåper som sitter der og gjør narr av alle andre enn seg selv. Selvgode duster. I så måte skal det godt gjøres å gjøre noen særlig god figur som gjest. Jeg synes JT gjorde det greit. Han prøvde iallefall å være selvironisk, og den formen for humor syns jeg er mye mer tiltalende enn å sitte å drite ut andre. Men han var hoven i ansiktet, ja.

Endret av Tiit
Skrevet

Jeg synes det var morsomt igår men jeg synes det var flaut at Jan Thomas ikke visste hva statsministeren i Norge heter.

Skrevet
Jeg synes det var morsomt igår men jeg synes det var flaut at Jan Thomas ikke visste hva statsministeren i Norge heter.

ja, det var flaut.

Skrevet

Jan Thomas så veldig nervøs ut under gårdagens sending av torsdagsklubben.

Tror han fikk jernteppet rett og slett når han fikk spørsmål om statsministeren.

Skrevet

Hans gode venninne Pia Haraldsen husket ikke navnet til Siv Jensen i et tv-program tidligere i uka, heller. Bare hvordan hun ser ut. Så som JT også gjorde med Stoltenberg. Lurer litt på hvorfor han tror at han ser så bra ut, forresten? Og dette snakket om at det som gjelder er å ha en "personlig stil"?! Han tilstreber jo hele tiden at alle skal se mest mulig like ut, jo! Meningsløst! Totalt uforståelig hele greia.

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Har ikke akkurat sansen for Jan Thomas, og det er hårreisende å ikke vite navnet på statsministeren. Men han gir seg ihvertfall ikke ut for å være en annen enn den han er, slik mange andre prøver på.

Skrevet

Husk, han er en stylist, ikke en stand-up-komiker. Og etter all hetsingen han har måttet gjennomgå pga valget av kjæreste osv så syns jeg bare det var tøft gjort av han å stille opp. Dessuten kom han jo med noen gullkorn da, jeg syns det var bra jeg.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hva statsministeren heter heller hmm.. :klø:

Skrevet

Er jeg den eneste her som skjønte at Jan Thomas tullet ang. statsministeren? Eller er jeg evt den eneste som ikke skjønte at han faktisk ikke tullet :ler:

Skrevet
Er jeg den eneste her som skjønte at Jan Thomas tullet ang. statsministeren? Eller er jeg evt den eneste som ikke skjønte at han faktisk ikke tullet :ler:

Nei, jeg er enig med deg!

Skrevet
Jeg vet faktisk ikke hva statsministeren heter heller hmm.. :klø:

Ja, da burde du vel være stolt av deg selv. Det er jo ikke så viktig, liksom?

Skrevet

Jeg var faktisk positivt overrasket over JT!Han har selvironi og er seg selv.

Skrevet

Jan Thomas var en mye bedre gjest en han idioten av en Stordalen som var der sist..

Skrevet

Jeg tror han bare hadde glemt hva statsministeren heter. Er det så rart da? Jens Stoltenberg er jo like markert og synlig som en pudding. Jernteppe kan jo skje hvem som helst på TV. Da er man nervøs og det kan sette hjernecellene i streik.

Jeg tror han var litt uheldig. Han virker flink innen sitt område.

Gjest marihan
Skrevet

Jeg synes også Jan Thomas var en bedre gjest enn Stordalen. De der push up greiene var bare sinnsykt teit og unødvendig.

Skrevet

Enig, push upsene til Stordalen ble bare helt teit. Hva var han egentlig ute etter å bevise for hvem? Idiotisk.

Skrevet
Jeg tror han bare hadde glemt hva statsministeren heter. Er det så rart da? Jens Stoltenberg er jo like markert og synlig som en pudding. Jernteppe kan jo skje hvem som helst på TV. Da er man nervøs og det kan sette hjernecellene i streik.

Jeg tror han var litt uheldig. Han virker flink innen sitt område.

Ja, det er rart at en voksen mann ikke vet hva statsministeren heter. Man glemmer da ikke det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...