Gå til innhold

Hva gjør dere sammen?

FunLight

Anbefalte innlegg

Lurer bare litt på hva og hvor mye de av dere som er i forhold gjør sammen med partner?

Er dere på alle fester sammen?

Har dere felles hobbyer?

Har dere kun felles venner?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Jeg har noen venner han ikke kjenner, han har noen venner jeg ikke kjenner, og så har vi noen felles venner.

Vi har ingen felles hobbyer annet enn.. ja...vel...hmm...ja. :ler:

Føler du at du ikke har et eget liv? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noen felles venner, og noen venner hver for oss...som den andre også har møtt eller vet om.

Vi er stort sett på fester sammen, fordi det faller seg mest naturlig. Det er ingen av oss som er glad i å gå på byen, så det blir mest det som arrangeres i regi av hobbier eller jobb. I begge tilfeller er det mest vanlig å ta med partneren.

Vi har noen felles interesser, men han er nok mer involvert i de enn jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Nei, det er vi ikke. Men da iberegner jeg alt av festlige tilstelninger - drar jo ikke med meg mannen på jobbfester etc. Og jeg er heller ikke med ham på alt.

Har dere felles hobbyer?

- Ja, vi har begynt å spille golf, nettopp med den hensikten å tilbringe litt tid sammen.

-Nei, og heldigvis for det sier jeg. Tror det er positivt å ha en felles krets, samtidig som man har sin egen lille for seg selv. Min består da stort sett av samme kjønn, men har også mannlige venner. Men de omgås jeg ikke noe særlig med på fritiden for å unngå å skape sjalusi etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De aller fleste privatfester er vi på sammen, men jobbfester drar jeg uten sambo. Jeg er ikke så ofte på byen lenger, men de gangene jeg gjør det drar jeg ofte ut uten ham, med mine venner. Han drar sjelden på byen, er litt mer stuegris enn meg :)

Har dere felles hobbyer?

- Vi har mange av de samme interessene, men har ingen felles fritidsaktiviteter som kurs eller idrett sammen. Jeg trener jevnlig med en venninne, han har sine aktiviteter.

- Nei, vi har ikke bare felles venner. Men han liker mine venner så godt og de liker ham - så jeg treffer dem ofte med ham. Er likevel bevisst på at jeg innimellom skal treffe vennene mine alene. Gjennom sine fritidsaktiviteter har han venner jeg ikke kjenner så godt, men jeg treffer også hans venner og er blitt venner med dem.

Jeg synes det er viktig å ha litt tid for meg selv og mine venner innimellom. Kjenner par som alltid er sammen (jobber sammen også). Det fungerer kanskje for dem, men jeg hadde blitt gal av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Stort sett, ja.. Vi er en stor gjeng som fester sammen. Det er en blanding av hans venner og mine venner. Å den har blitt større og større det siste året.

I tillegg har han gutteklubben sin, hvor alle guttevennene mine og hans også er i. De møtes en gang i mnd'en.. Nå fester ikke vi så mye da, men det blir stort sett sammen ja.

Har dere felles hobbyer?

- Både ja og nei.. De fleste hobbyene våre er de samme, men han har andre som han har sammen med kompiser og det samme har jeg med mine venninner.. Det er godt å være litt ulike også syntes jeg. :D

- Stort sett.. Som skrevet før så er vi en stor gjeng, men noen av de er mer kompis med han enn med meg, og noen andre er mer venninne med meg enn han.

Ellers har både jeg og han venner som vi ikke har felles. Klassevenninnene mine, og ett par andre...

Syntes det er koselig at de fleste vennene våre er felles, da kan vi finne på så mye mer, og vi slipper å bekymre oss for at en av oss kanskje ikke går så godt sammen med vennene våre. Så denne løsningen er perfekt.

Dessuten så har de fleste i "gjengen" fått seg kjærste de siste to årene, og da har enda fler kommet til. Så det er mange par som finner på mye, reiser bort, griller osv... :D

Trives sånn jeg ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fester stort sett sammen, men kan også gå hver for

oss dersom situasjonen tilsier det (jobb, venninnelag etc).

Vi har veldig mange felles venner, faktisk så er vel alle

mine venner også av varierende grad venner av kjæresten min,

da vi har samme omgangskrets (og den er relativt stor, teller vel

en ca 25-30 individer med stort og smått).

Ellers så har vi jo det ene til felles som vi ikke deler med våre venner

... :oops: hehe.

I tillegg til det så er vi begge to 100% hekta på fotball (i likhet med

også de aller fleste av våre venner), og vi går sammen på fotballkamper

hver uke i sesongen.

Ellers så har hverken han eller jeg spesielt mange andre interesser

hverken sammen eller hver for oss,

pub og fotball er gøy! Og så er det gøy å stå litt på ski på vinterstid da.

Også det gjør vi stort sett sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hver våre venner og hver våre hobbyer og går på hver våre fester, da de ofte er tilknyttet hobbyene fx.

Men vi har også felles venner, og vi tilbringer endel sammen på trening fx. OG vi arrangerer og går på fester sammen. Mine venner er ettervhert blitt hans venner og omvendt - i tillegg til andre kolleger og venner truffet gjennom egne hobbyer.

Sammen går vi turer i skog og mark, på fjellet, reiser sammen, sitter på café en lørdag formiddag sammen etc.

Også flørter vi veldig på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...