Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #1 Skrevet 13. april 2002 Noen her som har prøvd noen av de anbefalte helsekostproduktene som kan brukes i stedet for østrogen? Hvisomatte, hjalp det??? Svetter og herjer fært, uffoguff!Og har ikke lyst til å begynne med østrogen ! Hilsen Tutta (48)
Tuppen Skrevet 29. april 2002 #3 Skrevet 29. april 2002 Hei Jeg forsøkte med soya og noen andre da jeg fikk beskjed fra legen om at jeg måtte slutte med østrogen. Disse hjelp meg IKKE. Jeg svettet hele natteni 2 uker og deretter så begynte jeg med østrogen igjen. Svetter ikke, huden ser bedre ut og også håret. Jeg begynte med østrogen allerde da jeg var 46 år og nå er jeg 49 og ferdig med mensen. Jeg syns det er deilig og med østrogen får du deilig sex hele livet. Lykke til.12
Missie Skrevet 29. april 2002 #4 Skrevet 29. april 2002 Jeg kom tidlig i overgangsalderen - før jeg var 45. Etter å ha vært plaget med hetebølger og hjertebank en stund og var lei av å rundt og være konstant gjennomsvett og rødblussende, orket jeg ikke mer. Jeg gikk til lege og fikk respept på Trisekvens. Og dermed var det slutt på alle plager i noen år. Da fikk jeg sterkere blødninger, og det viste seg at østrogenbehandling disponerte for muskelknuter og polypper i livmor og livmorhals. Jeg fjernet en og det gikk bra noen år. Da jeg igjen begynte å få sterkere blødninger, sluttet jeg tvert av med østrogenbehandling. Jeg var da 53 år, og regnet med at jeg vel måtte være ferdig med overgangsalderen. Og det stemte, ingen mens mer eller andre plager - herlig! Det sies at østrogen hjelper både mot tynne slimhinner, urinsveisinfeksjoner, hjerteproblemer, benskjørhet m.m., så jeg burde kanskje vurdere å begynne med en form for østrogenbehandling som ikke gir blødninger, dvs. beregnet på oss som er ferdig med overgangsalderen. Men jeg har ikke følt det store behovet for det ennå. Mine erfaringer med østrogen mot overgangsplager er bare gode, men vær obs på det med muskelknuter. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Missie den 2002-04-29 21:55 ]
Dystonia Skrevet 9. juni 2002 #5 Skrevet 9. juni 2002 "Det sies at østrogen hjelper både mot tynne slimhinner, urinsveisinfeksjoner, hjerteproblemer, benskjørhet m.m., " Mye av dette er motbevist ved nyere forskning. Prøv heller noe naturlig, Barbasco+, og du vil få mange andre hyggelige "bivirkninger" på kjøpet!
Gjest Amalie Skrevet 28. juni 2002 #6 Skrevet 28. juni 2002 Prøv for all del Naturlig Progesteron (krem)!!! - mot PMS, mensproblemer, overgangsproblemer - før-under-etter. Og rent bortsett fra å følge bruksanvisningen kan du smøre den der du vet hvis du har problemer med sexlyst og smørevillighet. Fantastisk - jeg har fått tilbake seksualiteten min!!! Progesteronkremen er et Daylightprodukt. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå