Gjest peri Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Tittelen sier vell alt, hvordan var ditt første kyss, forklar gjeren detaljer, eller hvilket kjønn du kysset med. osv osv
Hinata Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Husker ikke jeg.. Tror mitt første kyss var når jeg var 6-7år eller noe :gjeiper: I "voksen" alder skjedde det på fylla, så ikke så mye å fortelle om det...
Gjest Gjest_Rebecca_* Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Mitt første kyss var relativt sent. Jeg har alltid vært veldig usikker og redd for nærkontakt, men når det skjedde var det første jeg sa "jeg kan ikke kysse altså". For å si det slik, det synst hun var ufattelig morsomt og lo seg ihjel... Det var med ei jente da.. Har aldri kyssa gutter jeg
DDuck Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Mitt første kyss var når jeg var 13år.. Jeg var på ungdomsklubben og så himla forelska i en gutt som jeg hadde hatt litt kontakt med i tiden før denne dagen :dåne: Så var det sånn rolig klinelåt så ble det litt klinings da
MissStiles Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Det var i barnehagen.. jeg var så forelsket i en gutt.. også ble jeg bedt i bursdagen hans som eneste jente.. da var jeg glad.. Også kysset vi.. søtt!! Første kyss med min første kjæreste var vel på vgs.. men husker ikke helt hvordan det skjedde.. ikke særlig romantisk, husker jeg bare..
Gummiloppa Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det var perfekt Med min første store kjærlighet når jeg var 16 år gammel. Kunne ikke bedt om et bedre første kyss! Romantisk og godt, og han var en gud til å kysse ^^, Endret 10. oktober 2008 av Tillepike
Gjest virvelvind Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 12 år på trappa til foreldrene mine med en kompis av broren min. Gikk rett på tungekyssing og det gikk ikke helt bra. Blir fortsatt litt flau når jeg tenker på det
Honey Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Det var med en utrolig vakker gutt jeg traff på Malta mens jeg var på språkreise. Jeg kommer aldri til å glemme hverken han eller kysset. Det sitter som støpt i minnet mitt og alt jeg husker er den sitrende, brusende, vektløse tilstanden jeg var i mens han holdt meg i armene sine og kysset meg med verdens mykeste lepper. Det var akkurat som verden rundt oss snurret og musikk og prat ble bare ett tåkete bakteppe. Vi stod på et utested i St.Julians og natten var varm, romantisk og helt perfekt. Han og jeg ble forelsket selvsagt, men avstander i mellom landene vi bodde i satte en stopper for alt. Min første ekte forelskelse som tok minst ett år å komme over....sukk!
Rubix Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Mitt første kyss var da jeg var fjorten med en fyr jeg trodde jeg var forelska i Hans måte å kysse på har for alltid brent seg fast i minnebrikken min Det var på en måte ikke et kyss heller.. mer at han puttet leppene sine mot mine og bet på tungen sin mens han bevegde den inn og ut av munnen min. Det var ekkelt og helt horribelt "skal det virkelig kjennes ut som om man kysser en padde?" husker jeg at jeg sto å filosoferte... Jeg kysset ingen andre på 2 år etter det men det var egentlig ganske romantisk da
Pingting Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Husker ikke! Jeg var tre, i tanta mi sitt bryllupp og jeg og en annen liten fyr fant det for godt å kopiere brudeparet
Gjest Gjest 15 Skrevet 11. oktober 2008 #13 Skrevet 11. oktober 2008 Haha, morsomt at jeg snubla over dette forumet i dag. Jeg fikk mitt første kyss i går, jeg Men tingen jeg alltid kommer til å huske, er ikke at det var fantastisk eller romatisk eller noe godt i det hele tatt, men at det var flaut, (awkward er vell ordet :gjeiper: ) og rart.. Vi fikk det ikke til i det heeeele tatt! Så vi endte bare opp med å klemme. :gjeiper: Nå som jeg er bekymra for mine framtidige kysseprestasjoner, har noen tips angående kyssing og hvordan bli flink til å kysse? For begge (dvs gutt og jente)
Muffinsdilla Skrevet 11. oktober 2008 #14 Skrevet 11. oktober 2008 Første var vel på barneskolen eller noe.. Andre var litt mer forfyllet, men det var heftig!
Einar Skrevet 13. oktober 2008 #16 Skrevet 13. oktober 2008 Kysset en dame. Satt med brukket bein og hun kom bort og begynte å kysse meg heftig. Jeg var 17 (neida det var ikke "første kyss" men første kyss som betydde noe). Jeg ble så kåt at jeg ikke visste hvordan jeg skulle få lagt "redskapen" rett slik at det ikke skulle synes så godt..
gluggen Skrevet 13. oktober 2008 #17 Skrevet 13. oktober 2008 Hver gang man kysser en ny jente som er søt og som man er tent på er det ubeskrivelig deilig. Første kysset var vell litt bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå