Gå til innhold

Billige ark

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor finner man billige fargede ark? Trenger både stive og ikke fullt så stive. Er det billigst å bestille på nett eller kjøpe i butikk?

Endret av Elize
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størst utvalg har du på nett. Binders har billige ark, men jeg ville heller ha funnet ark på en scrappebutikk/nettsted pga større utvalg og bedre kvalitet.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar.

Noen som vet om noen nettbutikker?

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har kjøpt en tykk bunke, kanskje 200 ark på binders til ca 100 kr. De var pastellfarget og veldig fine. 180 gr tykke tror jeg. (ta alle tallene mine med en klype salt)

Skrevet
Jeg har kjøpt en tykk bunke, kanskje 200 ark på binders til ca 100 kr. De var pastellfarget og veldig fine. 180 gr tykke tror jeg. (ta alle tallene mine med en klype salt)

Jeg fant ikke brune ark på binders, så da er jeg egentlig like langt.

Skrevet

Har du prøvd www.pandurohobby.no?

Skrevet
Har du prøvd www.pandurohobby.no?

Finner ikke der heller :grine:

Skrevet
Finner ikke der heller :grine:

jeg har nettopp kjøpt brune ark til våre invitasjoner. jeg kjøpte litt tykk type, str på arket var 30x30 cm. deler arket i 2 slik at d blir 2 kort av hvert ark. arket koster 7,50 kr pr. stk! finner ikke fargen på nett, men de har i butikkene (hvertfall i karl johansgate i oslo..)

• 2 måneder senere...
Skrevet
jeg har nettopp kjøpt brune ark til våre invitasjoner. jeg kjøpte litt tykk type, str på arket var 30x30 cm. deler arket i 2 slik at d blir 2 kort av hvert ark. arket koster 7,50 kr pr. stk! finner ikke fargen på nett, men de har i butikkene (hvertfall i karl johansgate i oslo..)

Bare synd jeg bor i Nord norge, så det blir litt langt for min del :( Må vell bare velge en annen farge, så jeg blir ferdig med invitasjonene i tide.

Skrevet
Bare synd jeg bor i Nord norge, så det blir litt langt for min del :( Må vell bare velge en annen farge, så jeg blir ferdig med invitasjonene i tide.

panduro har jo nettbestilling!! du kan jo først bestille deg en katalog (gratis) og finne det du ønsker, så kan du bestille via nettet :)

Skrevet

Hei!

Jeg har sett i panduro katalogen min og der finns det brun kartong. det kan brukes til invitasjoner. se på "carson- kartong". Siden finns det også naturpapir/ miljøpapir som du kansje kan bruk?

Skrevet

Her finner du sikkert masse fint! cchobby.no

De er billigere enn Panduro også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...