FunLight Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Lurer bare litt på hva og hvor mye de av dere som er i forhold gjør sammen med partner? Er dere på alle fester sammen? Har dere felles hobbyer? Har dere kun felles venner?
Barbie Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Vi går på fest sammen ja,men som regel må jeg gå alene for han jobber alltid... :cry: Ellers hender det vi leier en film,og bestiller pizza... Vi kan sitte i timesvis å bare prate,og DET er hyggelig det! Av og til trekker vi ut telefonen,tapper badevann og koser oss sammen i det altfor trange badekaret.. :oops: Vi tar med grillmat og drar ut i naturen.. Spiller spill sammen... Gir hverandre massasje....... Han jobber som sagt mye,men når han har fri har vi KVALITETSTID sammen..
SkyHead Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 Vi har nesten ingen felles venner, broren hans er min venn Vi går på fester sammen Trener begge Taekwon-Do Begge har en viss interesse for data (han flinkere en meg ) Går ut og spiser Ser film sammen Er ingen andre jeg kan være i så stor grad meg selv med! Vi kan snakke om absolutt alt Vi bor såpass langt ifra hverandre at vi snakker veldig mye i telefon. Han har fått noen store regninger til slutt...
Kate Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Vi fiser............... Neida, det gjør vi ihvertfall ikke :blunke: Vi gjør mye av det samme som Barbie gjør: Ser film, spiser og bader sammen. Kjempekoselig! Ellers er vi begge glad i å gå tur i skogen, gå på besøk til venner (de fleste av vennene våre er felles venner), snakke og filosofere om ting vi leser og opplever.
Gjest Ethereal Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 Nå er vårt forhold ganske nytt, og begge er like forgapt, men vi gjør mye sammen, og det er jeg også vant til fra tidligere forhold: *Lager mat sammen *går på fest, besøk og kafé *Kino eller leier film *synger og spiller gitar *går tur og drar ut i naturen *spiller TP Ellers vil jeg gjerne begynne å trene sammen med min kjære etterhvert, men foreløpig befinner vi oss på to ulike treningsstudioer (han har SATS-skrekk, men det hadde eksen også, og han fikk jeg lurt) M
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #6 Skrevet 12. juni 2003 vi trener sammen går på byn sammen shopper sammen (han digger ikke shopping, men gjør det for min del!!) lager mat sammen lager te og spiller kort elsker med hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå