Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på desperat utkikk etter hjelp!

Jeg har nå sett meg lei på de utrolig dårlige klesbutikkene som er her jeg bor..

Føler jeg virkelig må fornye garderoben litt.

jeg har vært en flittig bruker hos H&M sine nettsider. Både når det gjelder bestilling og bytting :gjeiper:

Men er på jakt etter andre nettbutikker som selger stilige klær!

Har prøvd å sett litt rundt på nettet, men har ikke klart å finne noen butikker :sukk:

Vet ikke hvordan det er å handle fra butikker fra UK og USA. Spesielt USA er jeg ganske skeptisk til, da jeg ofte må sende en del av klærne i retur :sjenert:

Har sett så mange stilige klær i diverse artikler her på kvinneguiden.no og på kk.no, men å finne steder de selges er jo nesten umulig :kjefte:

Så kort fortalt, så er jeg på desperat jakt etter klesbutikker på nett der det er mulighet for å sende tilbake for å få annen størrelse, eller bytte til et annet produkt! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine favoritt steder å handle er:

www.ellos.no

(et tips her: gå på avdelinger -> catalog mail outlet.. her har de maaaasse salg, du finner jakker helt ned til 25 kr :D men logger du ut av ellos, så vil ikke varene fra outleten være lagret i handlekurven, bare så du vet det.. irriterenes å måtte finne alt på ny igjen når du skal bestille :) )

www.illusion.no

(www.fashiondiva.no , www.motehus.no er lignende sider)

www.nelly.no

og til sist min favoritt,:

www.asos.no

-sistnevnte er en amerikanst side, med maaaasse billige klær,sminke, dill dall osv. mange av klærne er inspirert fra hollywood, og du kan trykke slik at du får norske priser på varene slik at du slipper å sitte med kalkulatoren på hvert eneste produkt :) jeg har bare positive anbefalinger fra dette nettstedet..

håper det var litt til hjelp :)

hvis du sier spesifikt hvilke klær du er på jakt etter, så kan jeg kanskje komme med flere nettsider som selger de klærne du er på jakt etter :)

Skrevet

www.ellos.no

(et tips her: gå på avdelinger -> catalog mail outlet.. her har de maaaasse salg, du finner jakker helt ned til 25 kr :D men logger du ut av ellos, så vil ikke varene fra outleten være lagret i handlekurven, bare så du vet det.. irriterenes å måtte finne alt på ny igjen når du skal bestille :) )

www.illusion.no

www.nelly.no

www.asos.no

-sistnevnte er en amerikanst side, med maaaasse billige klær,sminke, dill dall osv. mange av klærne er inspirert fra hollywood, og du kan trykke slik at du får norske priser på varene slik at du slipper å sitte med kalkulatoren på hvert eneste produkt :) jeg har bare positive anbefalinger fra dette nettstedet..

hvis du sier spesifikt hvilke klær du er på jakt etter, så kan jeg kanskje komme med flere nettsider som selger de klærne du er på jakt etter :)

Takk for mange tips og anbefalinger! :)

Men du nevnte ikke så mye hvordan det er å returnere varer?

Angående retur, så liker jeg H&M veldig godt.. De har jo et bra system for retur. Sier ikke at det må være akkurat slik, men så lenge butikkene har en ordning, slik at man kan bytte klærne eller evt. levere tilbake fordi de ikke passer så godt som man skulle tro/ønske.. :sjenert:

har bare ikke så mye erfaring med netthandel.. så er litt utpå ukjent territorium..

Gjør ikke noe å handle fra utlandet, men er bare skeptisk på retur mulighetene..

Gjest Gjest_Torill_*
Skrevet

Her fant jeg mange nettbutikker jeg ikke har visst om. Kjempebra at jeg snublet over denne tråden.

Likte spesielt nelly.no, for noen stilige skinnskjørt da! Eller var det vinyl kanskje... MÅ bare kjøpe et....

Skrevet

Ja.. er enig med siste post.. har blitt klar over mange nye butikker :)

Men angående posten til "fløtepia", så er jeg ikke på jakt etter noe spesifikk..

Bare klær generelt, jeans, topper, bukser, fint/sexy undertøy etc.

Likte tipset til "Bloggerina".. så ut til å være mye bra på ladiesroom.no, men var ikke noe undertøy der.. men spørs ikke om det blir noe kjøp av andre klesplagg likevel :sjenert:

Skrevet
Takk for mange tips og anbefalinger! :)

Men du nevnte ikke så mye hvordan det er å returnere varer?

Angående retur, så liker jeg H&M veldig godt.. De har jo et bra system for retur. Sier ikke at det må være akkurat slik, men så lenge butikkene har en ordning, slik at man kan bytte klærne eller evt. levere tilbake fordi de ikke passer så godt som man skulle tro/ønske.. :sjenert:

har bare ikke så mye erfaring med netthandel.. så er litt utpå ukjent territorium..

Gjør ikke noe å handle fra utlandet, men er bare skeptisk på retur mulighetene..

jeg har aldri hatt behov for å returnere noen av varene jeg har handlet, har alltid vært veldig fornøyd.. men vet med andre at ellos skal være veldig lett å returnere til. det samme med de andre nettstedene, så står det på siden at man kan enkelt returnere og bytte varene. på illusion og asos så fikk jeg med returlapp med pakken jeg fikk.

Skrevet

www.ellos.no

www.illusion.no

www.nelly.no

www.asos.no

Blir det ikke veldig dyrt å bestille fra asos?

Og hvordan er størrelsene der?

Skrevet

jeg synes ikke det var dyrt.. prisene er veldig rimelige. fraktprisen endres faktisk ganske ofte. av og til er frakten opp til 200 kr, noe som jeg synes er ganske dyrt.. men er verdt det når varene er så billige :)

størrelsene opplevde jeg som normale :) om det ikke skulle passe, så går det an å returnere. les på siden hvordan det funker :)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

WWW.BOHO-CHIC.NO

Norsk spennende nettbutikk for jenter/damer.

Billig og utrolig bra service :)

Skrevet

Nettbutikker:

Laredoute.no

Nelly.no

Asos.com

H&M

Illusion.no

MoteHus.no

MoteMekka

TopShop.com

VeroModa.com

De fleste av disse nettbutikkene har rabattkoder. Motehus 25% rabatt avsgal med kupongkode, ELLOS og La redoute gir for tiden 30% til 70% rabatt + gratis gaver ved bruk av de riktige kupongkodene.

Ta en titt gjennom den Norske KupongKode siden før du handler slik at du får med deg de rabattene alle kan få gratis. Ikke betal full pris :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...