Gå til innhold

Drømmepenis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå kan vi lese om drømmepenisen.

http://www.kk.no/php/art.php?id=789154

Akkurat da vi trodde at lavmålet var nådd. Vi har jo fått lese om kvinner som gir sine elskere terningkast og nå leser vi at KK synes de bør kringkaste hva som er drømmepenisen.

Vi får nok en bekreftelse på at mannen betraktes som en dildo av kjøtt og blod og at eksistensen berettiges av terningkast og om kjønnsorganets proposjoner er de riktige. Antakeligvis bare fordi "hun fortjener det".

Så kan man jo reflektere litt om hva som hadde skjedd hvis noen skulle finne på å skrive om drømmefitta. Den finnes nok neppe i KK.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg saa bare at de skrev om en undersoekelse?

Uten aa vite hvilke kvinner som var med paa undersoekelsen og om disse var representative for alle kvinner (noe jeg tviler) saa er det vanskelig aa vite om den sier noe som helst om hva kvinner generelt maatte mene.

Og jeg tror ikke de fleste kvinner ser paa menn som levende dildoer.

Skrevet

Kan du ikke bare skrive innlegget under det aliaset du vansligvis opererer med?

Skrevet
Den finnes nok neppe i KK.

Den finnes vel i Vi Menn eller i de andre mannfolkbladene og ikke minst lever diskusjonen i beste velgående i kameratgjengene. Du synes størrelsen på penis ikke burde blitt diskutert av kvinner på kvinneforum og i kvinnebladet. Hvor naiv er det mulig å være? Og hvorfor tror du at kvinner mener mannen ER en penis bare fordi kvinner ikke alltid synes det er greit med en liten penis?

Skrevet

Jeg synes ikke det var noe sjokkerende her, var stort sett dette jeg har fått inntrykket av selv. Drømmefitta er trang og smaker jordbær, drømmepuppene er store og runde med perfekte brystvorter, drømmerompa er stram og spretten, så hvorfor skal det være annereldes når det kommer til drømmepenisen?

Skrevet

Hvorfor ikke bare dra på Kondomeriet? Der kan man jo finne drømmepenisen sin i den fargen man ønsker.

Gjest Gjest_Nille_*
Skrevet

Hvis man skal lese undersøkelsen bokstavelig, så mener kvinner flest at den store hop av menn faktisk er utilstrekkelig. Den normale penisen er rett og slett for liten for den moderne og seksuelt frigjorte kvinnen.

Hvis det virkelig er slik at kvinner mener dette, så mener jeg at vi er på ville veier. Jeg mener at vi kvinner må forstå et dette er et kritikkverdig syn, og jeg tror også at det vil slå tilbake på oss selv. Det skyldes at menn som oppfatter disse signalene tror de er utilstrekkelige, og da får vi vel ikke akkurat velfungernde og tolerante seksualpartnere?

Jeg synes for øvrig at vi kvinner ofte framstår som seksuelt normative og med oss selv i sentrum. Vi tenker i alt for liten grad over hva som skal til for å få en mann i flytsonen rent seksuelt, og er alt for opptatt av hvilke krav vi skal stille til han. Når det så kjøres fram i mediene at kvinner i grunnen mener at den normale penisen er for liten, ja da mener jeg at vi gjør både oss selv og menn en stor bjørnetjeneste.

Skrevet
Hvis man skal lese undersøkelsen bokstavelig, så mener kvinner flest at den store hop av menn faktisk er utilstrekkelig. Den normale penisen er rett og slett for liten for den moderne og seksuelt frigjorte kvinnen.

Hvis det virkelig er slik at kvinner mener dette, så mener jeg at vi er på ville veier. Jeg mener at vi kvinner må forstå et dette er et kritikkverdig syn, og jeg tror også at det vil slå tilbake på oss selv. Det skyldes at menn som oppfatter disse signalene tror de er utilstrekkelige, og da får vi vel ikke akkurat velfungernde og tolerante seksualpartnere?

Jeg synes for øvrig at vi kvinner ofte framstår som seksuelt normative og med oss selv i sentrum. Vi tenker i alt for liten grad over hva som skal til for å få en mann i flytsonen rent seksuelt, og er alt for opptatt av hvilke krav vi skal stille til han. Når det så kjøres fram i mediene at kvinner i grunnen mener at den normale penisen er for liten, ja da mener jeg at vi gjør både oss selv og menn en stor bjørnetjeneste.

Dette var så bra at jeg velger kun å skrive under på den.

Noen vurderinger som bør tas med er at de fleste kvinner ikke klarer å måle opp 15 cm på øyemål.... dette grunnet gutta som oftest skrur på seg litt... så mange tror nok faktisk at 18 cm er gjennomsnittet her til lands... ;)

Skrevet

Såvidt jeg kan se spør undersøkelsen ikke etter hva kvinner "krever", "må ha" osv. Den spør etter "drømmepenisen". Mange kvinner synes litt ekstra er en fin bonus, men de klarer seg også fint med en normal en. Dette sier undersøkelsen ikke noe om. At man foretrekker (hvis man fikk velge) 18cm, betyr ikke at 15cm kan være så godt som like bra for mange.

Hadde det vært en tilsvarende undersøkelse hvor menn ble spurt om drømmepuppene, så hadde man endt opp med et lignende resultat. Det hadde sannsynligvis vist at en stor andel menn foretrekker pupper som er større enn "gjennomsnittet". Dette betyr ikke at menn ikke ville vært sammen med en jente med mindre pupper, fordi de ikke var "bra nok", eller at han kunne vært sammen med henne, men egentlig gikk rundt og var smådeppa over puppene hennes.

Skrevet

Menn sin "drømmefitte" er trang. Det har vi ant i alle år? :P Så det så

Skrevet

Jeg er enig, men jeg må si at jeg som mann liker best å gjøre jobben selv. Jeg tror ikke noen kvinne noen gang vil "få meg i flytsonen", for dit er det bare meg som kan veien. ;) Det beste du kan gjøre for å hjelpe meg dit er å vise at du nyter det, og at du ikke kritiserer meg eller vurderer "min prestasjon" opp mot andres - dette vil faktisk automatisk gjøre deg til en elendig seksualpartner.

Og så må det nevnes at min orgasme og utløsning ikke nødvendigvis er et tegn på en god innsats fra din side - jeg når orgasme nesten uansett, men det betyr ikke at jeg ikke kan skille mellom god og dårlig sex.

Gjest Gjest_Nille_*
Skrevet
Såvidt jeg kan se spør undersøkelsen ikke etter hva kvinner "krever", "må ha" osv. Den spør etter "drømmepenisen". Mange kvinner synes litt ekstra er en fin bonus, men de klarer seg også fint med en normal en. Dette sier undersøkelsen ikke noe om. At man foretrekker (hvis man fikk velge) 18cm, betyr ikke at 15cm kan være så godt som like bra for mange.

Er man i utgangspunktet usikker, tror jeg ikke man leser denne undersøkelsen slik du tolker den. Sammen med alle andre krav menn oppgir at de oppfatter at kvinner har til dem, tror jeg slike innspill bidrar til å ødelegge.

Mange av oss kvinner ønsker oss sterke og og selvsikre menn med et avklart forhold til egen kropp og seksualitet. Det er bl.a. fordi vi opplever at samliv og parsex fungerer best med slike menn. Men hvis signalet fra kvinneleiren blir at de normale mennene i grunnen er utilstrekkelige, så ødelegger vi jo også for oss selv ved at stadig flere menn blir utrygge på egenverdet.

Et annen spørsmål er jo om vi ønsker en kultur der det er akseptert at kropp og kjønn kan underkjennes slik denne undersøkelsen antyder. For hvis det blir legitimt å kritisere den normale mannen, så blir det jo også ettehvert legitimt å kritisere den normale kvinnen. Og vi kvinner har da visserligen mer enn nok uoppnåelige idealer å sloss med fra før.

Disse verdiene vil jeg absolutt ikke dyrke, og jeg håper at mine barn kan vokse opp med et sunt forhold til egen kropp og seksualitet. Uten slike tabloide "undersøkelser" som man påstår representerer kvinner flest.

Gjest Gjest_Tim_*
Skrevet

Jeg ha bestemt meg nå, dette gidder jeg bare ikke, Jeg orker ikke nordiske damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...