Gjest colourdefine Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hva synes dere om jenter som bleiker håret sitt? Hva er finest, blondt eller mørkt eller en mellating? Jeg var så _dum_ å bleike håret mitt(gjort det før da jeg var 18, er nå 21 år), men nå føler jeg ikke at jeg passa heeelt til det, så nå skal jeg bestille ny time og få en litt varmere farge med kanskje heller litt lyse striper:P
angeleyes Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes ikke platinablondt hår er noe fint. Da mener jeg de som har nesten hvitt hår. Det helt gule bleika håret synes jeg heller ikke er noe særlig pent. Det er ikke en hårfarge jeg synes er penere enn en annen. Ulike mennesker kler forskjellige farger på håret avhengig av hudtype, farge på øynene osv.
Pialill Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Så lenge hårfargen ser falsk ut er det ikke pent! Velg en farge som passer til hudtonen din, frisøren hjelper deg nok med råd=) Mange blir ser helt hvit ut farger de håret i feil brunfarge. Og de jentene med bleiket hår: det ser ikke pent ut! men så er jeg en av de som foretrekker det naturlige:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå