Gå til innhold

Sambo har borte

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Sambo jobber borte 2 uker. Denne siste tiden han har kommet tilbake har vi ikke sex før det er gått mange dager. Er det unormalt?

Jeg vil ha, men jeg vil at han skal ville ha, ikke bare meg. Han snakker ikke om sex på telefonen når han ringer lenger. Er det tegn på galt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty89
Skrevet

Vet ikke. Det kan være han har en på si, kanskje han er stresset eller kanskje han ikke tenner på deg lengre....

Du må nesten bare sette deg ned å ta en alvorsprat med han....

Lykke til :klemmer:

Skrevet

Spør han hvorfor det er slik.

Kan hende han må "koble seg på igjen " etter to uker på jobb og uten deg ?

Skrevet
Sambo jobber borte 2 uker. Denne siste tiden han har kommet tilbake har vi ikke sex før det er gått mange dager. Er det unormalt?

Jeg vil ha, men jeg vil at han skal ville ha, ikke bare meg. Han snakker ikke om sex på telefonen når han ringer lenger. Er det tegn på galt?

Tja si det!

Hvordan har det vært før,er det noe som nylig har begynt?

Hadde jeg vært borte fra kjæresten i 14 dager hadde hun ikke hatt trusa på i 3 dager :sengekos:

Det er jo mulig han får behovet dekket en annen plass,det kan jo å være at han rett og slett ikke er helt på skinner i forholdet deres.

Ta en alvorsprat med han,ingen beskyldniger da går han skkert rett i vranglås,da får du ikke noe fornuftig ut av han på dagesvis,kjør litt kvinnelist.

Skrevet

Så, i stedet for å være paranoide og negative, så kan vi prøve å se litt annerledes på saken, enn at han må være utro. Så vidt jeg har forstått er det uansett vanligere med en økning i sexlivet enn at det delvis forsvinner, når en part er utro.

Hva om han bare er sliten, og trenger å hvile litt ut? Han har ikke lenger den nyforelskede energien, og trenger derfor litt tid på å komme seg, og få energi til å klare å gjennomføre ett samleie.

Men uansett hvor mange teorier vi på KG kan komme med, så har ingen av oss faktisk peiling. Jeg vil anbefale å prøve ut litt kommunikasjon i forholdet. Sett deg ned og snakk med fyren, uten å være anklagende, selvsagt.

Skrevet
Jeg vil ha, men jeg vil at han skal ville ha, ikke bare meg.

Tar du initiativ til sexen selv, eller venter du på at han skal gjøre det? Eller er det hipp som happ?

Hvis du venter på at han hele tiden skal ta initiativ, så kan det hende at han er kommet i en fase hvor han faktisk venter litt fra deg også. Husk; det er ikke bare han som har vært uten sex i to uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...