Gå til innhold

Å bli sammen for 3.gang

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Macca_*
Skrevet

Hei. Det ser ut til at jeg og exen er på vei til å bli sammen for 3.gang. Har jo mye tanker rundt det, og lurer på om et er kjærligheten som overvinner alt eller om det bare er galskap.

For å ta litt om situasjonen, første gag vi var sammen var jeg ganske ung og umoden og ikke klar for ett serøst forhold og det tok slutt ettter ca 1 år. Da var han veldig bitter på meg, og vi pratet ikke sammen på 2 år. De 4 neste så var vi venner (jeg hadde bla samboer i denne periodn,og det var aldri i nærheten av å skje noe mellom oss, men vi har alltid hatt en nær/god tone). Så ble vi sammen igjen (6 år etter bruddet). Tok slutt i våres, etter 1,5 år. Det var inge direkte årsak til bruddet, men jeg ble alvorlig syk, mistet jobben,han hadde dødsfall i familien og kom nok inn i en form for depresjon. Vi beholdt kontakten etter bruddet, og har vel sett hverandr 1 gang i uken eller iallefall hver 14 dag siden bruddet. (og hatt sex osv). De siste mnd har vi føltes mer som kjærester igjen og vi pratet sammen for ett par dager siden og detvirker som om han og vil gi det en sjanse. Merker at venner ol er skeptiske, og jeg er jo litt usikker selv.

Eller er alle gode ting3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En må vel se på forhistorien om en skal kunne si noe om dette. Dere har jo hatt mange uheldige omstendigheter som skaper problemer i mange forhold. Det kan jo gå bedre neste gang, hvis dere får litt bedre muligheter til å ha det bra sammen.

Skrevet

Stol på deg selv og dine følelser! Ikke vits å kaste bort "den rette" bare fordi dere har prøvd to ganger før, og det ikke funket så bra da.

Har selv vært av og på, men ikke med så lang tid i mellom.

Lykke til!

Gjest Gjest_Lille meg_*
Skrevet

Lykke til, jeg tror og håper at noen hører sammen, er i samme situasjon selv :klemmer:

Skrevet

Jeg har NULL tro på disse forholdene hvor folk til stadighet blir sammen og slår opp igjen.

Synes ikke deres forhold virker som ett av disse, det er mer spesielle situasjoner som har hatt innvirkning. Men når det begynner å bli femte eller sjette gang, er det vel litt mer tvilsomt... Prøv da vel, går det ikke så går det ikke. Bare en måte å finne ut av ting på :)

Skrevet

Jeg har ikke noe god erfaring med dette. Så jeg har ikke noe tro på sånt lengre. Men det kan jo hende det funker for dere. Lykke til!

Skrevet

Omstendighetene rundt bruddene virker ikke som om det er noe som skjer igjen. Synes dere skal forsøke. Hadde dere vært av og på pga. "teite" ting som utroskap eller tap av følelser osv. så hadde det vært noe annet. Synes dessuten tiden imellom taler til deres fordel. At dere har fått pause og fått ordnet opp i tingene som gjorde at det ble slutt sist, liksom. Lykke til. :klem:

Skrevet

Det kan jo være det går bra, men jeg ville ikke stolt på ordtaket.

Skrevet

Sånn jeg ser det er det verdt et forsøk :Nikke:

Gjest Gjest_ensom_*
Skrevet

jeg og min samboer gjennom 12 år har blitt sammen igjen for 3 gang, nå har vi kjøpt hus sammen og gleder oss til å flytte sammen igjen før jul. så får vi se om vi har gjort det rette.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...