Gå til innhold

Enkle og fine knaggrekker

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Er det noen som har tips om enkle og fine knaggrekker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint med et langt trestykke (har sett de i eik), og knagger i metall som vippes ned når de skal brukes.

Men hvor har jeg sett de? Vet de finnes i ulike lengder.

Gjest Elastica
Skrevet
Linken din virker ikke :)

Den virker hos meg. Jeg tror du må trykke inn sted, så kommer du direkte til knaggrekken.

I motsatt fall kan du lete etter "sondre" knaggrekke.

Skrevet

Se der ja.

Vet ikke om disse er helt din stil, men vi er veldig fornøyde med dem. De er gode å henge fra seg på, og ting blir hengende.

Vedder forresten på at linken ikke fungerer. ;)

Skrevet

Hvis jeg kan si hva jeg mener,Grusom stygg!!

Gjest Deception
Skrevet

Sondre-knaggrekken var ikke så ille. Black Design er derimot veldig langt fra min smak, i hvertfall. Vi har også noen i eik og rustfritt stål, men de finner jeg ikke i farta.

Skeidar har faktisk også noen fine, de heter Tango knaggrekke, og er flatere, mer minimalistiske enn Bohusvarianten. Disse er også nedfellbare. :)

Gjest Elastica
Skrevet
Se der ja.

Vet ikke om disse er helt din stil, men vi er veldig fornøyde med dem. De er gode å henge fra seg på, og ting blir hengende.

Det var et veldig lite bilde, men jeg skal forsøke å finne ut av hvor den kommer fra. :)

Gjest Elastica
Skrevet
Sondre-knaggrekken var ikke så ille. Black Design er derimot veldig langt fra min smak, i hvertfall. Vi har også noen i eik og rustfritt stål, men de finner jeg ikke i farta.

Skeidar har faktisk også noen fine, de heter Tango knaggrekke, og er flatere, mer minimalistiske enn Bohusvarianten. Disse er også nedfellbare. :)

Disse?

Jeg likte også Panduro. Siden de skal være på hytta tåler jeg litt snirklerier. :ler:

Gjest Elastica
Skrevet
Se der ja.

Nå fikk jeg sett skikkelig. I utgangspunktet er det ikke helt i min stil, men det kan kanskje fungere. Smijern kan være fint i veldig små porsjoner, og særlig på hytta. Dessuten passer det til elglampa! :fnise:

Skrevet
Det var et veldig lite bilde, men jeg skal forsøke å finne ut av hvor den kommer fra. :)

De er fra Black Design som Deception skrev over her.

Black Design-stilen har jeg kvittet meg med for 10-15 år siden, men disse knaggene er så gode at de gir jeg ikke slipp på. :)

Gjest Deception
Skrevet
Disse?

Jeg likte også Panduro. Siden de skal være på hytta tåler jeg litt snirklerier. :ler:

Sannsynligvis. Nettleseren sender meg i loop her, men jeg var inne og så på dem, men uten å linke.

Skrevet

Vi har en Knax med seks kroker i gangen. Ganske dyr da, betalte vel en drøy tusenlapp. Selges f.eks på Illum i Oslo eller Inside i Bergen.

Gjest Elastica
Skrevet
Vi har en Knax med seks kroker i gangen. Ganske dyr da, betalte vel en drøy tusenlapp. Selges f.eks på Illum i Oslo eller Inside i Bergen.

Den er kjempefin. Dessverre trenger jeg nesten ti stykker, så jeg synes prisen var i overkant høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...