Gjest Elastica Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Er det noen som har tips om enkle og fine knaggrekker?
Octavia Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes det er veldig fint med et langt trestykke (har sett de i eik), og knagger i metall som vippes ned når de skal brukes. Men hvor har jeg sett de? Vet de finnes i ulike lengder.
Gjest Elastica Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Linken din virker ikke Den virker hos meg. Jeg tror du må trykke inn sted, så kommer du direkte til knaggrekken. I motsatt fall kan du lete etter "sondre" knaggrekke.
Gjest Faerie Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Se der ja. Vet ikke om disse er helt din stil, men vi er veldig fornøyde med dem. De er gode å henge fra seg på, og ting blir hengende. Vedder forresten på at linken ikke fungerer.
hufsa! Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Hvis jeg kan si hva jeg mener,Grusom stygg!!
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Sondre-knaggrekken var ikke så ille. Black Design er derimot veldig langt fra min smak, i hvertfall. Vi har også noen i eik og rustfritt stål, men de finner jeg ikke i farta. Skeidar har faktisk også noen fine, de heter Tango knaggrekke, og er flatere, mer minimalistiske enn Bohusvarianten. Disse er også nedfellbare.
Gjest Elastica Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Se der ja. Vet ikke om disse er helt din stil, men vi er veldig fornøyde med dem. De er gode å henge fra seg på, og ting blir hengende. Vedder forresten på at linken ikke fungerer. Det var et veldig lite bilde, men jeg skal forsøke å finne ut av hvor den kommer fra.
Gjest Elastica Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Sondre-knaggrekken var ikke så ille. Black Design er derimot veldig langt fra min smak, i hvertfall. Vi har også noen i eik og rustfritt stål, men de finner jeg ikke i farta. Skeidar har faktisk også noen fine, de heter Tango knaggrekke, og er flatere, mer minimalistiske enn Bohusvarianten. Disse er også nedfellbare. Disse? Jeg likte også Panduro. Siden de skal være på hytta tåler jeg litt snirklerier.
Gjest Elastica Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Se der ja. Vet ikke om disse er helt din stil, men vi er veldig fornøyde med dem. De er gode å henge fra seg på, og ting blir hengende. Vedder forresten på at linken ikke fungerer. Nå fikk jeg sett skikkelig. I utgangspunktet er det ikke helt i min stil, men det kan kanskje fungere. Smijern kan være fint i veldig små porsjoner, og særlig på hytta. Dessuten passer det til elglampa!
Gjest Faerie Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Det var et veldig lite bilde, men jeg skal forsøke å finne ut av hvor den kommer fra. De er fra Black Design som Deception skrev over her. Black Design-stilen har jeg kvittet meg med for 10-15 år siden, men disse knaggene er så gode at de gir jeg ikke slipp på.
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Disse? Jeg likte også Panduro. Siden de skal være på hytta tåler jeg litt snirklerier. Sannsynligvis. Nettleseren sender meg i loop her, men jeg var inne og så på dem, men uten å linke.
Scheherazade Skrevet 10. oktober 2008 #14 Skrevet 10. oktober 2008 Vi har en Knax med seks kroker i gangen. Ganske dyr da, betalte vel en drøy tusenlapp. Selges f.eks på Illum i Oslo eller Inside i Bergen.
Gjest Elastica Skrevet 10. oktober 2008 #15 Skrevet 10. oktober 2008 Vi har en Knax med seks kroker i gangen. Ganske dyr da, betalte vel en drøy tusenlapp. Selges f.eks på Illum i Oslo eller Inside i Bergen. Den er kjempefin. Dessverre trenger jeg nesten ti stykker, så jeg synes prisen var i overkant høy.
Gjest nextlife Skrevet 10. oktober 2008 #16 Skrevet 10. oktober 2008 Kanskje denne eller denne ville passe ?
Gjest Elastica Skrevet 10. oktober 2008 #17 Skrevet 10. oktober 2008 Kanskje denne eller denne ville passe ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå