Gå til innhold

Kjøpe budekjole i utlandet

Anbefalte innlegg

Gjest *Lurer*
Skrevet

Er det noen som har bestilt brudekjolen i en brudesalong i usa eller england, også reist dit og hentet den ?

Eventuelt hvor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mors venninne dro faktisk til Warszawa for å prøve kjoler og velge en sammen med min mor for ett par år siden, hun fikk skreddersydd sin drømmekjole for 3500 kr, inkludert flybilletter og hotell opphold, kom hele kjolen på ca 5000 kroner.. ikke dårlig for noe som i følge henne hadde kostet 25 000 i norge, og den kjolen var virkelig misunnelsesverdig, har tenkt å gjøre det samme selv en gang..

• 4 uker senere...
Skrevet
Er det noen som har bestilt brudekjolen i en brudesalong i usa eller england, også reist dit og hentet den ?

Eventuelt hvor ?

Jeg kjøpte min brudekjole i Krakow for en måned siden! :hjerter:

Jeg reiste ned, sammen med min mor og min søster, hadde ingen peiling på hvordan jeg ville at kjolen skulle se ut, men tok det som en ferie samtidig som vi letet.

Vel, det ble ikke så mye leting...jeg fant kjolen min i den første butikken vi kom til, bare 2 timer etter at vi hadde landet. (og jeg pleier vanligvis å bruke en time bare for å finne ut om jeg vil ha de skoene eller ikke...!)

Jeg betalte ca. 7000 kr for en kjole som hadde kostet minst 20000 her i Norge. Ikke så veldig billig til å være Polen, men jeg fant ut at når det gjelder brudekjolen min er det ingen kompromiss i sikte! Jeg falt for denne, og det var det.

Jeg vet ikke om jeg ville anbefalt å kjøpt en kjole over nettet, uten å ha prøvd, for som vi alle vet - de aller færreste av oss ser ut slik som modellene som er inni kjolene! Det jeg gjorde, var en feldig fin opplevelse, jeg fikk kjole og ferie i en smekk! (Flyturen hjem derimot, var ikke så behagelig. De hadde ingen krok e.l. til å henge kjolen opp på, så jeg måtte ha den på fanget, helt hysterisk over at noen skulle søle noe på den og tung var den og! - ikke den beste flyturen jeg har hatt!) Men det er absolutt til å anbefale, spesielt dersom du har et litt stramt budsjett.

PS! Selvsagt er det noen som er heldige og finner drømmekjolen på salg her hjemme - venninnen min fant sin kjole til 3500kr!! - men jeg ville ikke satset på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...