Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant det ut i dag, at han hadde kjøpt seg hore.

Han har brukt masse penger på henne også

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
enig!!

synd å si det.. men har han gjort det en gang så er det svært store sjanser for at det skjer igjen... beklager å si det

Skrevet

Velkommen i klubben til oss som har en mann som har kjøpt en prostituert! Men faktisk så var det vondere at han hadde en romanse bak min rygg i lang tid. Nei, jeg har ikke sparka han ut.... Men en gang til, sier jeg bare...

Gjest Yoghurt
Skrevet
Men en gang til, sier jeg bare...

Høres ut som du har tenkt å fortsette å si det..

Skrevet
Høres ut som du har tenkt å fortsette å si det..

NEI DET HAR JEG IKKE TENKT!!! Han har lagt seg, og ligger, langflat for at ekteskapet vårt ikke skal oppløses. Jeg prøver å tilgi og er kanskje på god vei. Men jeg vet jo ikke hva jeg tenker om ett år. Kanskje jeg ikke klarer å tilgi og glemme, eller kanskje jeg gir faen?

Gjest Yoghurt
Skrevet

Vel, deg om det.. I mine tanker er det helt villt at noen skal godta dette og gå videre med et ekteskap/forhold til en person som har sveket så grundig, med tanke på alle mennene der ute som aldri ville tenkt tanken på å gjøre noe lignende. Jeg tenker som så, at om man først har satt terskelen for hva man tilgir til at mannen har en romanse bak ryggen sin, og at mannen kjøper en prostituert, er det tomme trusler å si at "neste gang, DA går det ikke lenger". Og trur mange menn tenker likedan, og fortsetter.

Skrevet

Jeg kastet ham ut i dag. Pakket en stor bagg til ham, og heiv den etter han. Faen så forbannet jeg er. Vil da ikke være sammen med en horekjøper, isj så kvalmt.

Han ringer, og sender meldinger i ett sett, jeg svarer han ikke. For meg er det over. Helt over og

Skrevet

Hysterisk reaksjon spør du meg.

Norske damer er verdensberømte for sin løsslupne seksualmoral, bare spør menn i syd-europa.

Men hvis en norsk mann har vært utro, og særlig med en prostituert (grøss og gru) , så er det game over, skyt ham og piss på graven hans.

Latterlig dobbeltmoral.

Den som er uten synd, kan kaste den første sten.

Skrevet

Norske damer er verdensberømte for sin løsslupne seksualmoral, bare spør menn i syd-europa.

Men hvis en norsk mann har vært utro, og særlig med en prostituert (grøss og gru) , så er det game over, skyt ham og piss på graven hans.

Latterlig dobbeltmoral.

Nå har aldri jeg vært utro, ikke har jeg væt i utlandet heller. Syns jeg har rett til å kaste en sten.

Det er kvalmt og avtennende å kjøpe seg hore

Skrevet

Latterlig dobbeltmoral.

Nesten litt lei meg for å si det.

Men er vel i det store, ganske enig.

Jeg har større deler av livet reist en del og sett mye rart.

Kall det gjerne dobbelmoral.

Den hersker i hvert fall veldig også blandt dere damene.

Det er det, jeg tenkte på, når jeg leste nedover i tråden.

Skrevet

Tja, hva er verst? Å betale for et knull med ei fremmed dame og dermed støtte opp om det simpleste av alt, menneskehandel, eller knulle nabodama mens kona er på kurs og ungene har lagt seg?

Skrevet

Godt du kastet han ut! Hvis han må gå til andre, og til og med betale for det, så er han ikke noe å samle på. Da er det ikke noe som "bare skjedde" (selv om det også er gale). Håper han brukte kondom og at han ikke har hatt sex med deg etterpå før han fortalte det.

Dobbeltmoralsk? Vel, jeg har ikke vært løssluppen i syd-europa, eller noen andre steder for den saks skyld. At andre norske jenter er det, får være deres sak. Det er ikke min feil / mitt problem.

Skrevet (endret)
Nesten litt lei meg for å si det.

Men er vel i det store, ganske enig.

Jeg har større deler av livet reist en del og sett mye rart.

Kall det gjerne dobbelmoral.

Den hersker i hvert fall veldig også blandt dere damene.

Det er det, jeg tenkte på, når jeg leste nedover i tråden.

Ha ha, jeg er helt sikker på at de fleste menn hadde reagert minst like kraftig om kona deres hadde kjøpt en mannlig prostituert for å ha sex...

Og tror du kanskje vi damer synes det er helt greit å kjøpe sex eller være utro hvis det er en dame som er det? I så fall tar du veldig feil!

Endret av Nabodama
Skrevet
Ja ut med skiten

Sier hun som lever med skit selv? ;)

Skrevet

Bare lurer på hvordan du fannt det ut ??

Tilsto han eller ?

Hadde nok sparka han ut jeg også...

Skrevet

Jeg er absolutt ikke i "kast ham ut"-hylekoret til vanlig, og mener at tilgivelse også kan være en del av et ellers stabilt forhold, men akkurat å kjøpe et annet menneske synes jeg er forferdelig trist. Vet ikke om jeg hadde klart å leve med at kjæresten min hadde kjøpt sex.

Skrevet

Hvordan jeg fant det ut?

Jeg sjekket endel tlf nr, og kom til svareren til flere horer som fortalte, hvor de kom til å opptre ved de neste ukene. Lett å skjønne at han ikke hadde ringt feil. Jeg spurte og han svarte motvillig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...