Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste en engelsk blogg der en jente skrøt veldig av denne. Fikk innmari lyst til å prøve!

Det jeg da lurer på er om det vil passe til min hud. Jeg er 25 år, har nok blandingshud (lite kviser fordi jeg går på p-piller, men sorte prikker på nesa og litt i panna), og enkelte fine linjer i fjeset.

Kunne tenke meg noe som jevner ut huden min og som forebygger flere linjer, spesielt rundt øynene og i panna.

Er disse produktene noe for meg da? Har noen av dere positive erfaringer med dem? Jeg ser at et travel kit på Strawberrynet koster 450 kroner, men på Ebay selger de dem faktisk for ca 210 kroner, er de ekte mon tro?

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det eventuelt noen steder i Oslo som selger produktene, hvor jeg kanskje kan få noen små prøver på enkelte av produktene? Kan være greit å prøve før man kjøper hele settet. ;)

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat skrevet blogginnlegg om AGE smart, Se her!

Kan være lurt å kjøpe det på ebay eller SN, mye å spare der ja. Norske priser er veldig høye på disse produktene, rensen koster rundt 500, c-vitamin koster 1200 i norge :snurt: På ebay får du det for rundt 70 dollar (+-)

Dra innom Oslo Hudpleie klinikk, der har de det. Det ligger en på grynerløkka og en på majorstua, se hjemmeside Her!

Endret av Bloggerina
Skrevet
Jeg har akkurat skrevet blogginnlegg om AGE smart, Se her!

Kan være lurt å kjøpe det på ebay eller SN, mye å spare der ja. Norske priser er veldig høye på disse produktene, rensen koster rundt 500, c-vitamin koster 1200 i norge :snurt: På ebay får du det for rundt 70 dollar (+-)

Dra innom Oslo Hudpleie klinikk, der har de det. Det ligger en på grynerløkka og en på majorstua, se hjemmeside Her!

Takk for svar! Fint å høre at du har gode erfaringer med merket også. Kan jeg spørre hva slags hudtype du har og sånn ca hvor gammel du er? Jeg er jo litt usikker på om det er for tidlig å bruke produktene når jeg er 25. :)

Skrevet

Hei, jeg er på din alder :) Dette er en serie som skal minimere og utsette begynnelsen av rynker (høres veldig lovende ut, hehe). Rensen er veldig aktiv og du er nødt til å gradvis venne huden til den. Jeg gjorde det ved å først bruke den hver tredje dag for så etter en uke gå over til hver andre dag. Nå bruker jeg den hver dag, men kun en gang for dag (om kvelden). Om morgenen bruker jeg Carita Cleansing Beauty Foam. Bruker alltid PreCleanse før jeg renser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...