Gjest -Maggie- Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hva er de fineste gavene du har gitt bort, og hva er det beste du har fått? Nå mener jeg "fin" som i det som har blitt best mottatt.
Gjest lillyann Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Gitt bort; reiser Mottatt; hjemmelagede ting fra min datter
sodapop Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hva er de fineste gavene du har gitt bort, og hva er det beste du har fått? Nå mener jeg "fin" som i det som har blitt best mottatt. Det fineste jeg har gitt noen må være å få endel ruller med smalfilm over på video. Det var en gave til mine foreldre som viste deres ungdom,min barndom og familiemedlemmer som ikke er her lenger. Det ble de glad for. Min fineste mottatte gave er en dåpslue til mitt første barn,heklet av en venninne. Den fikk jeg på sykehuset og jeg husker at jeg ble imponert og rørt over at hun hadde brukt så mye tid og omtanke på gaven. Ellers fikk jeg et kjærlightesbrev av min mann for en stund siden. Det satt jeg pris på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå