Green Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 Når er det salg på brudekjoler? Kor mykje kan ein spare? Er det nokon her som har kjøpt brurekjolen på salg eller har tenkt å gjere det? Eg har ikkje våga meg inn i ein bruresalong enno, så eg har litt lite peiling :oops: Er det kun dei kjolane dei allereie har inne i butikken det er salg på eller kan ein bestille rett storleik og framleis få avslag? frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 det er nokk bare de som de allerede har i butikken som kommer på salg (er jo for å kvitte seg med gamle modeller) som regel har de inne en størrelse som må sys inn/ut etter behov. Finner du en du vil ha på salg- så sefølgelig sparer du penger.(men minsker sjangsen for å få solgt den etterpå siden det er en gammel modell.) Lykke til på jakten. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 tror salget pleier å begynne i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. juni 2003 #4 Del Skrevet 10. juni 2003 Når det er - det vil jeg også gjerne ha svar på, ja. Vennligst svar, alle orakler! Vet det er MYE å spare, min venninne fikk kjole + underskjørt til drøyt 2000 kroner (dette var utleieplagg som var brukt noen ganger, da, men hva gjør vel det?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 10. juni 2003 #5 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg kjøpte min på salg, betalte 3000 for den. Veldig fin og i god kvalitet. Den har vært leid ut en gang, men det synes ikke. damen måtte se nøye etter for å kunne svare på det spørsmålet, og da var lengden sydd opp litt, men ikke noe annet. Synes ikke bruk ivertfall. Det er uansett en mulighet verdt å undersøke. Tror jeg skal klare å selge den hvis jeg vil, men på den annen side så er ikke jeg avhengig av å klare det. Det virker som om mange satser på det, og mitt inntrykk er at det er ikke så enkelt som man kanskje forestiller seg. Hvis jeg skal selge igjen til halv pris, så blir jo det 1500 for en silkekjole med slep i godt snitt.. røverkjøp som nok vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 10. juni 2003 #6 Del Skrevet 10. juni 2003 Så vidt jeg vet har de fleste salg fra slutten av september fram til nyttår. Det varierer litt fra salong til salong, mange opplyser om salget på internettsidene når det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå