Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #1 Del Skrevet 13. april 2002 Handler relasjonen mann møter kvinne egentlig om å "spille" kortene sine riktig??? Hvor mye betyr det at man fra starten er seg selv og ikke tenker på dette "spillet"..? Jeg lurer på hva menn egentlig tenker i forhold til kvinner som vet hva de vil, hvor de vil og ikke minst.. Hvordan de skal komme dit. Er dette skremmende??? Jeg har truffet to menn i løpet av det siste halvåret som jeg liker godt. De har begge fortalt meg at de er imponert over min styrke, at jeg er morsom å være sammen med, at jeg er vakker osv... (Nå sier jeg bare ting som de er, så hvis noen får et annfall av jante loven så må de bare slutte å lese dette) De forteller også at jeg kan få hvem jeg vil.. MEN, det er jo ikke tilfelle..! De trekker seg jo begge to... (Etter tur, vel å merke...Har ikke datet de samtidig...) Det jeg lurer på er... Er det sånn at man liksom skal "spille" litt hjelpesløs, slik at mannen får mulighet til å komme til unnsettning??? Jeg trodde dette var pasé, men nå begynner jeg virkelig å lure. Ingen av dem vil kutte kontakten, men heller ikke komme FOR nær... Jeg får stadig høre at hvis det er noe jeg trenger hjelp til, så er det BARE å komme med det. Da vil de være der for meg. Hyggelig det altså, men jeg lurer på hva motivet bak er... Jeg liker den ene VELDIG godt, og blir litt frustrert av at han vil holde en viss distanse - samtidig som han vil ha nesten daglig kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 13. april 2002 #2 Del Skrevet 13. april 2002 Eg veit ikkje kva personlegheit du har, men eg trur nok at mange menn kan bli litt skeptisk til jenter som er for frambuse og brautande. Menn likar å vere trengt, og likar å passe på jenta si. Ein kan diskutere likestilling så mykje ein vil, men instinkta er no der likevel!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #3 Del Skrevet 13. april 2002 har lurt på det samme i det siste. jeg treffer en fyr. vi får connection. men så trekker han seg.jeg er ikke den sterke kvinnen som deg. jeg prøver å være meg selv. eksen sier at jeg er sjarmerende og søt.har nesten blitt litt bitter på menn. for jeg blir bare skuffet. på en måte virker det som rollene er byttet om. føler at alle gutter leker så kostbare for meg. jeg mener ikke sex. men jeg maser jo ikke heller. jeg er ikke vakker, kan det være det???? jeg er normal og kunne sikkert vært litt slankere. særlig nå som våren er kommet. savner jeg en. men det går jo alltid skeis. samme hva jeg gjør.jeg er ikke desperat, det er jo jeg som blir sjekket opp. hva vil dere gutter. hva krever dere av en jente, hilsen undrenede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #4 Del Skrevet 13. april 2002 Hedda: Kan ikke si at jeg er direkte brautende, men utadvendt ja... Får lett kontakt med mennesker, og har ingen problemer med å være en god lytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 13. april 2002 #5 Del Skrevet 13. april 2002 Tror at den der med å spille kortene riktig gjelder. Når eg treffer menn eg ikke er interessert i, SÅ blir de som oftest veldig interessert. Treffer eg derimot en eg vil ha, så blir det altid den der med at eg er ein kjekk jente men de er ikke klar for et forhold. Min teori, som eg ikke er særlig flink til å følge selv, er å vise minst mulig interesse og ta minst mulig initiativ. Teit ja, men åpenbart slik det virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #6 Del Skrevet 13. april 2002 Min mening er at mannfolk nå for tiden er temmelig feige! De tåler ikke en litt tøff jente som vet å ta vare på seg selv og egne behov. Når det kommer til å gå inn i et forhold - med alt som det innebærer av forpliktelser, stikker de av med en gang de føler noen form for press. Og de legger all skyld for dette på oss jenter! Hva skjedde med denne generasjonen menn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #7 Del Skrevet 13. april 2002 menn liker naive jenter som tror på alle solskinnhistoriene de forteller om seg selv slik at de får napp! har dere ikke lagt merke til det? at menn som ofte karakteriserer seg selv som romantiske og hjepsomme i huset, men at når forholdet har blitt trygt og sikkert så går det over? men så er det slik at jenter er skikkelig naive noen ganger også da. VÆR DEG SELV!!!!!!!!!1 da veit du med sikkerhet at det er deg han vil ha!!!!! spiller du- kan du fort oppleve at når dere har vært sammen en tid så oppfatter han deg på en annen måte enn den du virkelig er! hilsen skuffet på mannfolk, kjærlighet og relasjoner :- ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 13. april 2002 #8 Del Skrevet 13. april 2002 Ja, spill gjerne litt hjelpeløs hvis du mener det vil hjelpe.. JA !!! Instinktet er der i høy grad... Ha litt behov for hjelp, da blir de happy... for å være til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. april 2002 #9 Del Skrevet 15. april 2002 Har det akkurat som deg, Katta!!! De jeg ikke er interessert i, kommer løpende (litt overdrevet selvf. ) og de jeg vil ha, ønsker ikke å forplikte seg akkurat nå. Men når man prøver å være med på den der "vi skal ikke ha noe forhold eller forventninger/forpliktelser på en stund..." saken, ja da blir jo det galt og da!! for da vil vi ikke ha dem liksom... Nei, jeg skjønner ikke en drit av mannfolk!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. april 2002 #10 Del Skrevet 15. april 2002 D er nok mennene d er noe galt m...De takler ikke selvstendige damer.Ett unntak er min kjæreste..som sier at han ble interressert i meg fordi at jeg er tøff og selvstendig og står over en storm...D må man nesten når ens kjæreste er mye borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pus Skrevet 15. april 2002 #11 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg har klart det, jeg har funnet kjærligheten. Jeg vil bare si at det å være ærlig overfor seg selv og den man dater er det viktigste. Hvem vil bygge et forhold på "penere-sannheter"???? Det er en del som gjør seg bedre enn det de er i begynnelsen, for å gi et godt inntrykk og for at du skal like dem. Men det holder jo ikke i lengden... Og treffer du en fyr som løper etter deg, så tenk igjennom hvorfor du ikke vil gi han en sjanse til å bli kjent med deg og du med han. Det å bli kjent og kanskje dele litt tid, innebærer jo ingen forpliktelser annet en høflighet. Det kan jo være at en frosk blir til en prins når du lærer han å kjenne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 15. april 2002 #12 Del Skrevet 15. april 2002 Faktisk så fungerer det slik med damer også, flørt litt først, så uinteressert en stund, damene blir helt ville av dette. Triks som krever at man har litt eh..baller personlig så liker jeg det ikke da, men må jo innrømme at det er litt underlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #13 Del Skrevet 15. april 2002 Hei! Det er viktig at damer holder seg i skinnet og ikke blir for ivrige! Men å spille helt uinteressert kan fort være skjebnesvangert, tro meg!!! De fleste jentene jeg har vært borti vil jeg karakterisere som sterke. Men mangler de takt og tone under flørteleken mister jeg den nødvengige respekten og interessen for jenta. Det er en balansegang helt klart! Kalle P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #14 Del Skrevet 19. april 2002 Rart det der... Hvordan man tiltrekkes av det man ikke ummiddelbart får. Men uansett tror jeg det er viktig å være seg selv så mye det er mulig i en begynnerfase. Blir han skremt og skvetter til side, får du enten gi han tid til å "fordøye" deg. Eller se deg om etter en med større styrke selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå