Lise_ Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Er det bare AVG? Og såfall, hvordan få lastet ned riktig del av program, jeg får det ikke til!! Håper noen kan hjelpe meg, blir meget takknemlig for linker og Endret 9. oktober 2008 av Lise_
Gjest *.* Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 AVG får du gratis her: http://free.avg.com/ Tror Avast også har et gratis alternativ. søk på free antivirus så finner du det nok.
Peekaboo Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, avast! har gratis antivirus. Funker fantastisk og er rett og slett enkelt å laste ned, jeg fikk det jo til! Også finnes det på norsk, som IMO er et pluss. www.avast.com
r2d290 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 et tredje alternativ er Avira. Du kan ta en titt på av-comparatives.org og avgjøre selv hva du mener er best. Avira kan du få på free-av.com
Lise_ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Tusen takk dere jeg skal prøve meg frem, og lese om de forskjellige
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Avast ble til slitt slem og idiot på pc'en min etterhvert. Så jeg holder meg til AVG, funker fint på vista og funker fint på XP så jeg holder meg til det.
Peekaboo Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Avast ble til slitt slem og idiot på pc'en min etterhvert. Så jeg holder meg til AVG, funker fint på vista og funker fint på XP så jeg holder meg til det. Det var da ikke bra! Hvordan da? Jeg har ikke hatt det så lenge, så nå ble jeg litt redd
Lise_ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 hmm... Jeg og ble litt skeptisk til det programmet nå.. Forklar forklar :klø:
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Den funket strålende, men den begynte å dra med seg filer som den ikke burde dra med seg når den rensket opp. Så etterhvert var det flere programmer som ikke funket. Ikke noen viktige programmer som tilhørte pc'en, men spill, photoshop, paint shop pro o.s.v.
Lise_ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2008 ok. Ja da sletter jeg programmet fra pc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå