Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Hæ? Hadde du sex med søteren din?? i fylla ja
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Tror jeg ingenting på... Vel det skjedde. Om du tror det eller ikke er jo opp til deg
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 bestevennine.... Les innlegget! Besteveninne
Bianca Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Hadde du sex med søsteren din, din bestevenninne eller din søsters bestevenninne? Tulleinnlegg
Bellatrix Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 :klø: Hadde ts sex med søsteren sin, som også er hans bestevenninne? Hadde han sex med bestevenninna til søsteren? Hadde han sex med søsteren til bestevenninna? Hadde han i det hele tatt sex eller laget han bare en tråd han trodde ville provosere?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 :klø: Hadde ts sex med søsteren sin, som også er hans bestevenninne? Hadde han sex med bestevenninna til søsteren? Hadde han sex med søsteren til bestevenninna? Hadde han i det hele tatt sex eller laget han bare en tråd han trodde ville provosere? Jeg vil nå tru: Søster`s Besteveninne.
Bellatrix Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vil nå tru: Søster`s Besteveninne. Det tror jeg også. Skal vi lage en poll på det?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 Det tror jeg også. Skal vi lage en poll på det? Kjør igang! Du er registrert
Bellatrix Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 Kjør igang! Du er registrert Hva tror du skjer med den pollen da? Slettet eller flyttet til snikk-snakk?
Essie_ Skrevet 9. oktober 2008 #17 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tipper tråden er inspirert av tråden "jeg hadde sex med en 13-åring".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå