Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Var på et kjøpesenter idag. Parkerte som vanlig i P-huset der. Da jeg gikk ut av bilen hørte jeg et kræsj. Snudde meg, og der var det en eldre dame i en splitter ny mercedes, som da hadde kræsja inn i en bil som sto parkert. Det var ikke et stort kræsj (fatter egentlig ikke hvordan det gikk an heller, da det var GOD plass overalt), men hun ripte opp bilen hun kjørte inn i ganske kraftig. Hun så seg rundt til alle kanter, og så at jeg hadde sett henne. Allikevel parkerte hun ikke ved siden av (slik det så ut til at hun skulle), men kjørte av sted, og ut av p-huset. Jeg ble skikkelig irritert, og noterte meg reg.nr hennes. Deretter skrev jeg ned på en liten lapp; "bilen deres ble påkjørt av en eldre dame. Hennes reg nr er xxxxx" og la det på frontruta til denne bilen.. Var dette riktig gjort av meg? Ville dere gjort det samme?
Gjest Miley Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes det var riktig gjort. Det er veldig frustrerende å få bulket bilen av noen som stikker av.
Gjest Gitte Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har gjort det samme på IKEA. Hadde satt utrolig pris på det om det var min bil som ble påkjørt.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, det var uten tvil riktig gjort av deg. Jeg ville gjort det samme, men lagt til mitt telefonnummer i tilfelle det ble behov for vitner til episoden.
Lady La-Laa Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Så absolutt! Jeg ville gjort akkurat det samme som deg! Frekke gamle damen!!
Gjest78 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, det var uten tvil riktig gjort av deg. Jeg ville gjort det samme, men lagt til mitt telefonnummer i tilfelle det ble behov for vitner til episoden. Definitivt det riktige å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Selvsagt var det riktig gjort av deg. Eldre damer er ikke hevet over loven. Hun skadet en annens bil, da er hun pliktig til å legge igjen opplysninger slik at eier av bilen kan få fatt i henne. Du burde lagt igjen ditt eget nummer også, om det blir nødvendig med vitner til hendelsen. Min bestemor har faktisk gjort akkurat det samme... Kjørt på biler og stukket. Det skjedde ihvertfall et par ganger. Bilen hennes hadde plutselig bulker og skader, som hun først forklarte med "hadde kjørt på en stolpe utenfor butikken". Bare det av det er ingen stolper utenfor den butikken.. Og skadene var ikke av den typen som man får av å kjøre på stolper. Og så endret hun historien hele tiden, og klarte til og med å si noe om "den andre bi..eh.. stolpen". Jeg antar hun var redd for å miste lappen. Det var ikke så mye vi kunne gjøre med det, siden vi jo ikke visste hvilken bil hun hadde kjørt på.
Gjest Tanita Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, jeg ville også ha lagt igjen en slik lapp.
Gjest ts Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Og så endret hun historien hele tiden, og klarte til og med å si noe om "den andre bi..eh.. stolpen". litt morsomt også da. Jo, jeg burde vel ha lagt igjen nr ja... men ble så stressa akkurat der og da, og tenkte jeg ikke ville bli innblandet egentlig. Men jo, hun kan jo bare nekte for det. Selv om hun burde jo ha fått en liten ripe selv da..
Abraxas Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) ... Endret 10. mai 2010 av Abraxas
Meaty Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes at du så absolutt gjorde det riktige, og at du var flink som klarte å tenke kjapt og få med deg nummeret på bilen.
Gjest Sativa Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Jepp, jeg synes det var helt rett av deg. Jeg hadde satt utrolig stor pris på det hvis det var min bil som ble påkjørt ihvertfall.
Gjest *smak* Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Synes det var helt riktig av deg. Jeg hadde satt stor pris på om noen brydde seg om det var min bil som ble påkjørt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå