lily26 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har et par nydelige øredobber som jeg fikk fra eksen i gave. De er blandt mine favorittpar, og jeg har fått en god del komplimenter for dem. Nå, etter at det har blitt slutt (det er 10 måneder siden, og jeg er absolutt over ham. Jeg savner ham ikke på noen som helst måte), er jeg i tvil om jeg burde legge vekk øredobbene og aldri bruke dem igjen. De er så utrolig fine, vil ikke slutte å bruke de! Jeg har ingen kontakt med ham lenger. Hva mener dere, skal sånne ting legges bort og aldri brukes igjen eller er det greit å gå med dem en gang i blandt?
Rosalie Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bruker alt av smykker (som jeg syns er fine) som jeg har fått av ekser. Forteller ikke min nåværende hvem jeg har fått det av, da, ofte husker jeg ikke selv om jeg har fått det av en eks, av min mor eller kjøpt de selv.
FoxyFish Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ser ingen grunn til å ikke bruke dem om du synes de er fine
Gjest Piper Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg hadde brukt de, for om ejg skulle algt vekk alt ejg har fått igjennom årene ville jeg hatt et veldig magert smykkeskrin for å si det slik. Det eneste jeg ikke ville brukt igjen var gifteringen, men alt det andre er gaver som jeg ikke føler at jeg må legge vekk.
DDuck Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Det er bare å bruke Jeg bruker smykker o.l som jeg har fått av ekser før jeg også Bryr meg ikke om hvem jeg har fått de av så lenge jeg liker de
Gjest Purple Haze Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Enig med de andre her, bruk øredobbene. Det ville jo være synd å bare la de ligge ubrukt, hvis du liker dem så godt. Nesten alle smykker jeg har, har jeg fått i gave. Enten av ekser, foreldre til ekser, mine foreldre osv. Skulle jeg ikke brukt noen av de, ville jeg ikke hatt ekte smykker å bruke. De eneste smykkene jeg kjøper til meg selv, er billig stæsj til hverdagsbruk.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Bruk øredobbene du:-) Jeg fikk bismak i munnen når jeg gikk med min eksmanns gaver så jeg stampa hele driten:-) alt fra diamantringer til morgengaver..hadde meg en real fyllekule for pengene( og resten gikk til regninger) hehe
Gjest Gjest_mikki_* Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Du går i det DU føler deg komfortabel i
Gjest78 Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ville absolutt gått med de. Så lenge du legger noen symbolikk i at du fikk de fra ham, men bare bruker de fordi de er pene, skjønner jeg ikke problemet.
lily26 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker øredobbene. Jeg kan ikke forda ham. Men dette er omtrent det eneste han noensinne gav meg i løpet av et ganske så langt forhold, og jeg er i tvil. Takk for alle svarene! Nå har jeg lyst til å ha de på meg i morgen og kjenne på følelsen. Jeg kan jo alltids ta de av om jeg skulle føle for det...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Du får se på det som en belønning fordi du holdt ut med en sånn dritt. Ser ikke noe galt i å bruke smykker e.l. som man har fått av en eks. Men om det ikke føles komfortabelt har du vel noen venninner du kan bytte ting med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå