Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har vert sammens med ei dame i 8 mnd. Jeg har over tiden hadde en dårlig følelse for at hun har et godt øye for en annen. Vi var på en fest for en stund siden, å da sto hun ute å pratet med denne typen. Når hun kom inn sa hun at hun ikke har pratet med han, men innrømte det til slutt da en kompis hadde sett de. Hun sier at hun nektet for hun ikke husket det. Ikke så nøye at hun pratet med han, men lurer litt når hun lyver om det. Videre har 2 ulike personer sett henne sammens med denne typen på dagtid. Hun nekter for å ha møtt han, og sier at de må ha sett feil. Hun mener jeg er for mistenksom, og at hun aldri hadde hatt samvittighet med å lyve for meg på hvem hun møter. Må nevnes at jeg ikke har nektet henne å møte han, men at jeg synes det er rart at ting dukker opp, og hun nekter for å ha møtt han. Er jeg helt på jorde sjalu eller?
Lissi Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Dette handler ikke om sjalusi, men løgn og fanteri!
covergrl Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 er du sjalu til vanlig..? kan jo være at hun er redd for at du skal vite at hun snakker med ham fordi hun er redd for at du skal bekymre deg og bli mistenksom uten grunn.. hvor gamle er dere forresten..? det spiller ofte en viktig rolle i slike situasjoner.. men uansett: jeg synes dere skal sette dere ned å snakke om dette.. fortell hva du føler om det, og hvis hun mot noen formodning skulle være interesert i ham så kan hun innrømme d..
Gjest marif Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Folk som lyver= folk som har noe å skjule
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå