Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #21 Skrevet 13. oktober 2008 (endret) . Endret 15. oktober 2009 av Ansjoni
TiaMaria86 Skrevet 13. oktober 2008 #22 Skrevet 13. oktober 2008 Da hadde jeg merkelig nok flaks. Der er jo det det hele går på, køsystemet deres funker iallefall ikke! Ja ikke sant, å ringe til dem er hvertfall helt bortkastet, man kan jo sitte i telefonen i flere timer uten å komme til. Har faktisk måtte kjøpe de fleste av mine "storkonsert" billetter på finn.no etterhvert eller slikt, håååper noen angrer på sin AC/DC billett, eller helst 2 av dem så jeg får tatt med samboeren, ellers blir det vel månelyst så blodfan som han er Ikke at jeg hadde dratt uten ham, men hadde nok svidd litt der og da
Gjest Skya Skrevet 13. oktober 2008 #23 Skrevet 13. oktober 2008 Har jeg hatt ekstrem flaks med billetter i år? Fikk tak i Metallicabilletter også, til tross for at serveren brøt sammen da også... :klø: Tror jeg og søsteren min og er av de med flaks. I fjor fiksa jeg billetter til Metallica på kun få minutter og idag kom hun inn via nettsidene til billettservice og fikk bestilt billetter i løpet av 2. min. Kjenner en som skulle tenkte å være smart da billettene til Metallica ble lagt ut ifjor. Han dro på posten for å kjøpe de direkte. Kun for å erfare at de bruker det samme systemet som oss og at damen bak skranka ikke akkurat var datakyndig...
mari4ever Skrevet 13. oktober 2008 #24 Skrevet 13. oktober 2008 Samme her! FUCK at de billettene blei utsolgt på 70 min då. men eg ska t Stocholm å se de:D LOVE THEM:D
Drua Skrevet 13. oktober 2008 #25 Skrevet 13. oktober 2008 jeg fikk heller ikke billetter. Aaaaaaargh.
Gummiloppa Skrevet 13. oktober 2008 #26 Skrevet 13. oktober 2008 Satt pal i en time, og når jeg kom til betalingen ble jeg kasta ut Prøvde igjen, men da var alt utsolgt... Supert
Kihn Skrevet 14. oktober 2008 #27 Skrevet 14. oktober 2008 Jepp, gikk ganske labert med meg og sambo igår også Om noen kunne tenke seg å selge to billetter er jeg veldig interessert!
TiaMaria86 Skrevet 14. oktober 2008 #28 Skrevet 14. oktober 2008 Jepp, gikk ganske labert med meg og sambo igår også Om noen kunne tenke seg å selge to billetter er jeg veldig interessert! Jeg la ut annonse på finn.no selv, leter som en gal her Venninnen min kjøpte 2 billetter, og vil selge den ene til høystbydende for å finansiere litt julegaver og slikt til jul, litt stramt der siden hun er student, på bare 2 dager har budet på billetten hennes nådd 3000 KRONER
TiaMaria86 Skrevet 14. oktober 2008 #30 Skrevet 14. oktober 2008 ^ Så sleipt, men smart, av din venninne Helt klart sleipt, men her kan hun pinadø tjene inn 14 dagers sydentur på den billetten, dette skal jeg lære av henne, og huske til senere
Gjest Ansjoni Skrevet 15. oktober 2008 #31 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) , Endret 15. oktober 2009 av Ansjoni
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. oktober 2008 #32 Skrevet 15. oktober 2008 Venninnen min kjøpte 2 billetter, og vil selge den ene til høystbydende for å finansiere litt julegaver og slikt til jul, litt stramt der siden hun er student, på bare 2 dager har budet på billetten hennes nådd 3000 KRONER hakeslepp1.gif Har ikke samvittighet til å selge svartebørsbilletter, syns det er en uting! Fullstendig enig. Å kjøpe opp ekstra billetter bare for å selge videre til blodpris er direkte ufint. Dessuten er det faktisk ulovlig å ta provisjon på salg av billetter. Etter at Metallicabillettene var solgt ut i vår tok det ikke mer enn omtrent en time før billettene lå ute på finn.no til trippel pris. Jeg godtet meg da enkelte sto utenfor Koengen før konserten og prøve å selge til pålydende.
TiaMaria86 Skrevet 15. oktober 2008 #33 Skrevet 15. oktober 2008 å ta mellom 1000-3000 kf for en konsert billett er temmelig drøyt ja, derfor jeg lo så mye av det! Samboeren min hadde 4 metallica billetter i sommer, han ble bydd alskens penger for dem, og vi hadde dårlig råd i tillegg. Det hele endte opp med at vi bestemte oss for å gi dem vekk til hans 4 bestevenner, de fikk seg en overraskelse de sent vil glemme med det ja
Winona W Skrevet 15. oktober 2008 #34 Skrevet 15. oktober 2008 Sånn midt på natta.. ca 16 timer etter at det var utsolgt fikk jeg uten problemer kjøpt både sitteplasser og ståplasser til konserten på billettservice.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå