Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikkje dette ein bra julepresang til typen, så veit ikkje eg :P

Gjest Gjest_max_*
Skrevet

Men klarer du å få kjøpt billetter på nettet ..? Det blir jo pågang når 50.000 mennesker skal inn samtidig..?

Gjest Ansjoni
Skrevet
Men klarer du å få kjøpt billetter på nettet ..? Det blir jo pågang når 50.000 mennesker skal inn samtidig..?

Det er jo alltid noen som kommer gjennom og får kjøpt billett, selv om systemet til billettservice er helt håpløst...

Skrevet

Åå, jeg krysser fingrene for at jeg får kjøpt billett. Jeg vil, jeg vil, jeg vil! :)

Skrevet

Åååå ja! Håper jeg får kjøpt billett! Hadde jo vært en opplevelse for livet

Skrevet (endret)

Går jo ann å gå på posten å kjøpe også da ;)

Og eg har klart det før når det har vert stor pågang, måtte vente i 20 min for å komme til, men klarte det forda om billettene blei solgt ut på 25 min ;)

Endret av muesli_5
Skrevet

Bra tips til julepresang til typen! Dette er jo bandet over alle band for ham. Tror jeg sitter klar på mandag ja!

Skrevet

Blæ, sittet og prøvd siden 09.00 og ingen billetter enda :( og jeg er ikke alene forstår jeg:

ACDC

Skrevet

4 stk billetter kjøpt :hoppe: Kom til slutt igjennom på tlf, data`n var jo håpløst å komme gjennom på

Skrevet

Kom ikke igjennom hverken på tlf eller nett og nå er de utsolgt :(

Skrevet
Kom ikke igjennom hverken på tlf eller nett og nå er de utsolgt :(

Du er ikke den eneste, prøvd siden 09 selv, kom ikke gjennom på tlf, og nettsiden er jo helt på bærtur :( :(

Gjest Ansjoni
Skrevet

Prøvde bare for morro skyld nå - og billettservice er jo fremdeles helt ute og kjører. Sånn er det hver gang billetter til en stor konsert legges ut for salg, helt håpløst :(

Skrevet
Prøvde bare for morro skyld nå - og billettservice er jo fremdeles helt ute og kjører. Sånn er det hver gang billetter til en stor konsert legges ut for salg, helt håpløst :(

Husker da metallica billetter ble lagt ut, hele serveren deres konka ut i MANGE timer etterpå, ble jo seff solgt ut på 2 min eller noe :(

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet
Husker da metallica billetter ble lagt ut, hele serveren deres konka ut i MANGE timer etterpå, ble jo seff solgt ut på 2 min eller noe :(

Har jeg hatt ekstrem flaks med billetter i år? Fikk tak i Metallicabilletter også, til tross for at serveren brøt sammen da også... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...