Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Del Skrevet 9. oktober 2008 Joda, Her er ett spm, sikkert et dumt spm for mange, men jeg spør likevel. Kilometerstanden blir avlest da man kjøper bilen, og sendt videre til forsikringsselskap. Men skal da også fortelle hvor mye man regner med å kjøre i året. Jeg hadde gitt ca.8000. Har hatt det i 2 år på rad. Har nå byttet forsikringsselskap, men har tenkt å oppgi mer kjørelengde denne gangen. Men jeg ser også at jeg har kjørt mer enn det jeg hadde antatt at jeg skulle. Det nye forsikringsselskapet sier at jeg må lese av kilometerstanden og oppgi det til dem. Hva skjer videre med det? må jeg punge ut mer penger? Isåfall blir det vel til det gamle forsikringsselskapet, men sender det nye forsikringsselskapet den informasjonen til det gamle? Jeg har ikke greie på sånt, så håper at noen her kan hjelpe meg. Jeg har jo fått hjelp her titt og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Del Skrevet 9. oktober 2008 ingen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #3 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du trenger ikke å betale noe ekstra. Det gamle forsikringsselskapet får aldri vite at du har overskredet avtalt kjørelengde. Hos det nye forsikringsselskapet starter du med blanke ark. Den eneste informasjonen som utveksles mellom forsikringsselskapene er bonusen din. Bare unngå å skade i tiden til du blir overført til nytt selskap, så går det så bra så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #4 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du trenger ikke å betale noe ekstra. Det gamle forsikringsselskapet får aldri vite at du har overskredet avtalt kjørelengde. Hos det nye forsikringsselskapet starter du med blanke ark. Den eneste informasjonen som utveksles mellom forsikringsselskapene er bonusen din. Bare unngå å skade i tiden til du blir overført til nytt selskap, så går det så bra så. Takker for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå