Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Dater en herlig kar! Alt er super bra, bortsett fra en ting.. Han kysser IKKE bra! Hva kan jeg gjøre? Jeg liker å kysse og syns det er viktig å kysse bra sammen, det kan fungere som et godt vorspiel for min del
Gjest kyssemunnen Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Dater en herlig kar! Alt er super bra, bortsett fra en ting.. Han kysser IKKE bra! Hva kan jeg gjøre? Jeg liker å kysse og syns det er viktig å kysse bra sammen, det kan fungere som et godt vorspiel for min del Var sammen med en sånn i 1.5 år. Helt enig med deg. Men jeg klarte å leve med det den tiden, fikk lure ham til å kysse litt mer. Hans problem var ikke kvaliteten, men kvantiteten, han gjorde det ikke så ofte eller lenge. Fant ut etterhvert at han hadde andre "problemer" som kanskje hang sammen med det hele. Litt depresjon og angst... Vi er i hvert fall ikke sammen mer i dag. Og de jeg har kysset etter det kysset fantastisk i forhold til ham, og det var HELT HERLIG !!!
Olive Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg var sammen med den sånn en gang. Ga han små hint. Sa ting som "det er så godt å kysse med deg, men jeg hadde likt det enda mer om du gjorde sånn og sånn." Etterhvert ble han dritgod og da ville han kysse hele tiden siden han var så kry over at han var så flink til å gjøre det bra for meg
MissStiles Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har også vært sammen med en som ikke var god til å kysse. Ikke sammen med han nå lengre. Jeg sa ikke noe. Det angrer jeg på. Etter hvert sluttet vi bare å kysse hverandre. Bare små kyss på munnen eller kinnet inni mellom. Jeg elsker å kysse, spesielt med tunge! Best å si det til han!! Håpe det blir bedre!
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Da lærer du dem opp vet du ! Jeg har vært sammen med flere dårlige kyssere, men jeg har lært de opp til å bli fantastiske kyssere Så si ifra hvrdan du liker det! De kan joikke vite det hva du liker før du sier det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå