Gjest Gjest_mann_* Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vil ha mere sex, rett og slett. Hver 3-4 uke er tortur. Er gift, har barn, forholdet er en perle, alt fungerer bortsett fra sexen. Kunne vært interressant å høre hvordan andre har det? Hvor ofte har dere sex i et relativt oppegående forhold? Leste i et blad at snittet er 1,5 ganger i uka...? Er det slik at fordi vi har barn (ikke sped/veldig små) så er det slik at jeg skal akseptere at hun bestemmer frekvensen og da i mine øyne dømmer meg til et samliv jeg ikke liker.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Er det slik at fordi vi har barn (ikke sped/veldig små) så er det slik at jeg skal akseptere at hun bestemmer frekvensen og da i mine øyne dømmer meg til et samliv jeg ikke liker. yepp, og ikke forvent at det blir bedre heller. trust me, i know. Been there, done that og er du glad i barna osv osv.
Gjest nettopp Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vil ha mere sex, rett og slett. Hver 3-4 uke er tortur. Er gift, har barn, forholdet er en perle, alt fungerer bortsett fra sexen. Kunne vært interressant å høre hvordan andre har det? Hvor ofte har dere sex i et relativt oppegående forhold? Leste i et blad at snittet er 1,5 ganger i uka...? Er det slik at fordi vi har barn (ikke sped/veldig små) så er det slik at jeg skal akseptere at hun bestemmer frekvensen og da i mine øyne dømmer meg til et samliv jeg ikke liker. Jeg lurer på åssen HUN klarer å "holde ut" så lenge? Mennesker trenger jo sex! Nå bor jeg ikke med kjæresten, men tre dager er grensen til hvor lenge jeg kan være uten sex, hehe. Da jeg var gift, hadde vi sex ca 4g/uke, (vi har små barn). Men så ble forholdet dårligere og dårligere, av andre grunner,.. så vi det var lenge perioder vi ikke hadde sex over en mnd eller noe. Sier IKKE det er tegn på dårlig forhold, men er litt rart at dere har sex så sjeldent! Snakk med henne om dette, kanskje hun har mistet lysen? Det kan skyldes at hun tenker så mye på barna/huset/jobb osv, at hun "ikke har tid for sex"?. Det er viktig å prioretere akkurat det av og til, barna først selvfølgelig, men la oppvasken ligge og ha kvalitetstid! Lykke til, jente 26 år
Gjest *Mim* Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 yepp, og ikke forvent at det blir bedre heller. trust me, i know. Been there, done that og er du glad i barna osv osv. Har du vært gift med dama til ts? :klø: Jeg synes det er for sjelden med hver tredje uke. Men det er dessverre ganske vanlig at man er i utakt med hverandre mht behov. Hva sier kjæresten din - er hun fornøyd med tingenes tilstand? Prøv å komme fram til et kompromiss, forklar henne at du sliter med å ha sex så sjelden.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Du skal ikke snakke om slikt skjønner du... for det er synd og skam og vi menn vet ikke hvordan det er å være gravide. Så vi skal bare holde kjeft og betale for familien. Tilbake får vi kun tørr fitte og en kald skulder. Jeg tror at damer som liker sex etter de har fått barn er den største bløffen vi noensinne kommer til å bli utsatt for.. I alle fall kan det virke slik... Kanskje jeg setter det LITT på spissen nå, men slik jeg ser det nå så er det faen ikke noe å få her i huset i allefall... 26 år og har null sex med samboern..... ER DET VIRKELIG RART MANNFOLK ER UTRO??? Kvinnfolk er kompliserte sjeler...
KristiAmalie Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 3år.. Vi har ingen barn (ennå ). Men vi har sex minst en gang om dagen. Vet ikke hva som er normalt
camilla* Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Du skal ikke snakke om slikt skjønner du... for det er synd og skam og vi menn vet ikke hvordan det er å være gravide. Så vi skal bare holde kjeft og betale for familien. Tilbake får vi kun tørr fitte og en kald skulder. Jeg tror at damer som liker sex etter de har fått barn er den største bløffen vi noensinne kommer til å bli utsatt for.. I alle fall kan det virke slik... Kanskje jeg setter det LITT på spissen nå, men slik jeg ser det nå så er det faen ikke noe å få her i huset i allefall... 26 år og har null sex med samboern..... ER DET VIRKELIG RART MANNFOLK ER UTRO??? Kvinnfolk er kompliserte sjeler... den der var egentlig litt morsom... ikke bra når det er blitt slik. Er selv gift og har barn, men hos oss er det jeg som er nøden og han "tørr". Og nei - det skal ikke være slik. Men man lærer seg å leve med det *sukk* (og ha god sex med seg selv !!) Ikke alltid å prate hjelper. Hos oss blir prat bare følt som jeg presser han til sex. Er ungene små så er hun kanskje litt sliten? Kan dere få barnefri en helg og reise bort? kan dere "rydde tid" hverdagen så hun kan få små pusterom og ha litt mere overskudd? (selv om jeg mener man får overskudd av god sex! - så er det noen som mener de skal ha overskudd til å ha sex..) Uansett - Lykke til ! Håper du har bedere tider i vente ! *det er en tråd her som heter "kluben for de som får for lite sex" eller no sånt. Søk opp den. Kan ende du får mange gode råd..gjestemannen der fikk ivertfall liv i sexlivet sitt etter hva jeg husker.. Endret 9. oktober 2008 av camilla*
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Neida... vi har ikke små barn som holder oss slitne eller våkne. Når det gjelder husarbeid så er mer fordelingen 80-20 på meg. Så det er ikke slik at sånne ting skal slite henne ut. Vi snakker og ting skal bli bedre, skjer ikke. Vi reiser bort, da skjer det noe, men går tilbake til "normalen" ved hjemkomst. Ikke vil jeg ha det slik at jeg skal kjøpe meg til sex fra kona heller. Jeg vil at hun skal ha lyst på sex, lyst på meg! Alle forutsetninger er faktisk tilstede for et flott liv, men det skjer ikke. Nå er det 2 uker gått igjen og hun vet at jeg lider, unnskylder seg, blir sur på meg fordi jeg ymter frempå om sex, det er bare mas. Undres hva som ville skjedd om jeg ikke orket en dag hun ville. Dritt lei av å lette på trykket for egen hånd og.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Neida... vi har ikke små barn som holder oss slitne eller våkne. Når det gjelder husarbeid så er mer fordelingen 80-20 på meg. Så det er ikke slik at sånne ting skal slite henne ut. Vi snakker og ting skal bli bedre, skjer ikke. Vi reiser bort, da skjer det noe, men går tilbake til "normalen" ved hjemkomst. Ikke vil jeg ha det slik at jeg skal kjøpe meg til sex fra kona heller. Jeg vil at hun skal ha lyst på sex, lyst på meg! Alle forutsetninger er faktisk tilstede for et flott liv, men det skjer ikke. Nå er det 2 uker gått igjen og hun vet at jeg lider, unnskylder seg, blir sur på meg fordi jeg ymter frempå om sex, det er bare mas. Undres hva som ville skjedd om jeg ikke orket en dag hun ville. Dritt lei av å lette på trykket for egen hånd og. nesten som hos oss-krangler om sex hele tiden. Hun vil ikke, jeg vil. Har planlagt fast tre ganger i månden-alt for lite for meg. Kjempemye for henne!!! Lei av å tette avløpet i dusjen!!
Gjest womenwomen Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 nesten som hos oss-krangler om sex hele tiden. Hun vil ikke, jeg vil. Har planlagt fast tre ganger i månden-alt for lite for meg. Kjempemye for henne!!! Lei av å tette avløpet i dusjen!! Ja jeg har medlidenhet med dere menn !!! Jeg skal ALDRI bli slik ...frivillig .... Håper det ordner seg til slutt .Stek maten i " rapsolje " stappfult av e - vitaminer ... fungerer godt på meg : ) LYSTEN . Oppdaget det helt tilfeldig ...da jeg ville unngå hardt stekefett og gikk over til sunnere vaner : ) Verd å prøve : )
Gjest womenwomen Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 Ja jeg har medlidenhet med dere menn !!! Jeg skal ALDRI bli slik ...frivillig .... Håper det ordner seg til slutt .Stek maten i " rapsolje " stappfult av e - vitaminer ... fungerer godt på meg : ) LYSTEN . Oppdaget det helt tilfeldig ...da jeg ville unngå hardt stekefett og gikk over til sunnere vaner : ) Verd å prøve : ) NB ! Bare 3 ganger i mnd ? Hjelpe meg - er jo nesten ingenting det ....hadde blitt gal selv som kvinne .. ærlig talt ...så dårlig tid og travelt har da ingen det ? Er jo prioriteringer som er helt feil her ...
Gjest womenwomen Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Du skal ikke snakke om slikt skjønner du... for det er synd og skam og vi menn vet ikke hvordan det er å være gravide. Så vi skal bare holde kjeft og betale for familien. Tilbake får vi kun tørr fitte og en kald skulder. Jeg tror at damer som liker sex etter de har fått barn er den største bløffen vi noensinne kommer til å bli utsatt for.. I alle fall kan det virke slik... Kanskje jeg setter det LITT på spissen nå, men slik jeg ser det nå så er det faen ikke noe å få her i huset i allefall... 26 år og har null sex med samboern..... ER DET VIRKELIG RART MANNFOLK ER UTRO??? Kvinnfolk er kompliserte sjeler... Synd men sant .NOEN / MANGE kvinner mister all lyst på sex mange mange år etter en vaginal fødsel ....desverre mannfolk . Men er biologisk kanskje ...ehh ikke så rart : )
Gjest Sophus Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 har født 2 barn... en for bare 1 1/2 år siden. Jeg har mer sexlyst nå enn noen gang. Og jeg blir veldig kåt å tenke på min samboer. Så det finens kvinner som vil ha mer sex..men med barn og jobb så er man sliten... Dersom du ønsler mer lek på soverpmmet, må du kansje legge opp til det. Plasser unger hos en barnevakt, ta med konen ut på god middag (eller lag hjemme for all del). Og gjør det litt romantisk...alt som må til.. Det jeg merker dreper for lyst er en sliten dag på jobb, hjem og lage middag, ordne huset litt....ect ect... blir helt utslitt.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 13. november 2008 #14 Skrevet 13. november 2008 har sex c.a 10 gang per året!begge er c.a 30 år!verre kan ikke bli... Mitt sexliv mangler bere sex og liv
msDelenn Skrevet 13. november 2008 #15 Skrevet 13. november 2008 hvis dere synes det er for lite, hvorfor ikke prøve å finen måter å sprite det opp på? Har født flere barn og er en sliten mor i 30 årene, og sexen kan dabbe nå og da. Men da spriter vi opp med å skaffe barnevakt og reiser bort en helg elelr 2. Når ting begynte å bli lite kontakt..så begynte jeg å stryke forsiktig ofte med kjære, skysse han når han kom hjem, klemte han. lå inntil han når han så på fotball..ect..tv. Vi har blitt mer intime og nære og sexen fulgte med.... Men dere må da skjønne at man blir sliten av hverdagen fylt med jobb, barn, skole, barnehage, hjem, mat..ect. Deler man mest mulig..vil jo forholdene legeg seg til rette at man er begge mer opplagt? Dette gungerte for oss. Og vi er mer kåte nå enn på lenge:)
skinz Skrevet 13. november 2008 #16 Skrevet 13. november 2008 Du skal ikke snakke om slikt skjønner du... for det er synd og skam og vi menn vet ikke hvordan det er å være gravide. Så vi skal bare holde kjeft og betale for familien. Tilbake får vi kun tørr fitte og en kald skulder. Jeg tror at damer som liker sex etter de har fått barn er den største bløffen vi noensinne kommer til å bli utsatt for.. I alle fall kan det virke slik... Kanskje jeg setter det LITT på spissen nå, men slik jeg ser det nå så er det faen ikke noe å få her i huset i allefall... 26 år og har null sex med samboern..... ER DET VIRKELIG RART MANNFOLK ER UTRO??? Kvinnfolk er kompliserte sjeler... Vel, kjæresten min har barn som bor med oss. Hun sier det varte en måned etter fødselen så var hun klar for sex. Nå åtte år senere er hun klar og VIL ha nesten hele tiden. Noen er slik også
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 13. november 2008 #17 Skrevet 13. november 2008 Jeg er jente da, men hiver meg på denne tråden. Vi er begge i begynnelsen av 20 årene, har ingen barn, jeg studerer og han jobber. Selv om vi har kun oss selv å tenke på vil han aldri ha sex, vi har det en gang i uken, men da føler jeg at han gjør det for å slippe å høre syte mitt mer:( Som person vil jeg ha det hver dag, og blir ganske gretten av at det er så sjeldent. Har prøvd mye for at det skal bli bedre men ingenting fungerer. Så har sagt til han vist det ikke blir bedre vil ikke forholdet fungere. Trist å gå fra drømmemannen fordi vi har ulike seksuellbehov, men jeg kan ikke ha et godt samliv uten at vi har et godt sexsliv. En av grunnen til han vil ha så sjeldent kan være fordi jeg aldri har fått en orgasme, hverken på egenhånd eller med han. Dette påpekte han som frustrerende og at det var lite motiverende å ha sexs da. Kanskje jeg skal begynne å fake
Gjest Gjest *M43* Skrevet 13. november 2008 #18 Skrevet 13. november 2008 Interessant det du sier, har vært gift i 10 år, har bare 1 barn i skolealder. De første åra var det oftere sex enn nå, men jeg som mann har alltid vært den som har tatt initiativet. Jeg har ofte måtte mase "litt" for at det skulle bli noe. Nå har jeg endelig gitt opp og forholdet vårt har forverret seg betydelig. Vi er nok på randen av skilsmisse akkurat nå. Det er også andre årsaker til det. I alle disse åra har jeg prøvd flere varianter da for at hun skal "tenne" til litt ekstra, men man blir jo dritlei når man ikke får den gode responsen tilbake, eller at initiativet kommer fra henne. Har hørt av andre kompiser på min alder at det kan være lurt å prøve å "myke" henne opp i noen dager før du får ordentlig napp. Lag middagen til henne, flørte med henne, send en "frekk" oppvarmings SMS, stryk henne på låret, litt kjærtegn og småkysse på henne. Se om dette får henne til å tenne (prøv et par dager) og DU må holde litt igjen, deretter den tredje dagen vil du ha sex med henne (om hun da endelig er varmet opp skikkelig). Dette kan så absolutt funke fordi damene liker også kurtisering. Så det er vel et råd jeg kan gi deg, og sjekk om det funker !! Good luck bro !!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 13. november 2008 #19 Skrevet 13. november 2008 Ser det kommer mange råd her. Det er jeg som er opprinnelig trådstarter. Det "snodige" i dette forholdet er at det er jeg som er på "kvinnesiden" dvs at det er jeg som gjør mest hjemme. Så det med sliten pga slikt er ikke et tema. Jeg mener det er prioritering og vilje til å ha et sexliv som er borte. Og til deg som var 20 og ikke hadde hatt orgasme enda: Har du prøvd å kjøpe deg vibrator, glidemiddel etc... og lagt deg til å leke med dette? tror neppe at kjæresten din kommer til å klare å gi deg orgasme før du selv klarer det. Det vil gjøre underverker for dere 2 som par og siden du da kan hjelpe til og hinte om hva og hvor
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #20 Skrevet 13. november 2008 Det "snodige" i dette forholdet er at det er jeg som er på "kvinnesiden" dvs at det er jeg som gjør mest hjemme. Så det med sliten pga slikt er ikke et tema. Jeg mener det er prioritering og vilje til å ha et sexliv som er borte. Du kan jo prøve å snakke med henne om å ha sex med andre kanskje. Selvom hun ikke er så lysten kan hun jo ikke ødelegge sexlivet ditt av den grunn, og hvem vet, kanskje det er det hun også trenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå