Løven Skrevet 13. april 2002 #1 Skrevet 13. april 2002 Er det noen her som skal gifte seg i Kongsvinger område? Leser om så mange andre steder, men ikke det. Er selv født og oppvokst et sted i nærheten. Har flyttet på meg etter det, men velger å komme tilbake til hjem bygda på den store dagen. Ikke minst fordi det er der familie og venner bor. Hadde vært gøy hvis det var fler enn meg...
Gjest Sunflower Skrevet 13. april 2002 #2 Skrevet 13. april 2002 Heisann! Jeg er fra Kongsvinger- området!! Hyggelig å lese at andre er fra omtrent samme sted, første jeg har møtt på hittil i dette forumet! Skal gifte oss i kirken jeg tidligere sognet til, men festen skal feires i Sverige av ulike grunner, mest mht. plass og pris. Hvor skal dere feire? Vi hadde først tenkt på Lunderbye Nor, Aamodt- gården eller Snoka, men lokalene var enten utilgjengelige eller for små. God helg!
Løven Skrevet 14. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2002 Så gøy!!! Vi skal feire bryllupet på Snoka. Det er nemlig min tilkommende svigermor som eier og driver stedet. Heldig med den... Når skal dere gifte dere??? Vi skal ikke gifte oss før til neste år, men pågangen er stor på en så spesiell plass. Så da er det greit å være tidlig ute med booking. Vi må holde kontakten her inne da. Greit å utveksle erfaringer i og med at vi er fra samme sted.
Gjest Sunflower Skrevet 14. april 2002 #4 Skrevet 14. april 2002 Vi gifter oss om bare knappe tre måneder,sjette juli, gjett om vi gleder oss!! Dere får en fin setting med Snoka, der er det kjempefint!
Løven Skrevet 14. april 2002 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2002 3 mnd går fort det:) Lucky you... Dere har vel kanskje det meste klart? Lykke til med innspurten!!
Gjest Sunflower Skrevet 14. april 2002 #6 Skrevet 14. april 2002 Ja, det er meste er under kontroll! Driver nå å lager festprogram og kirkeprogram, gjennomgangstemaet vårt er mørkegrønt, sølv og røde, små tøy- roser på alt fra invitasjoner til bordkort, er veldig fornøyd!
Løven Skrevet 14. april 2002 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2002 Så koselig da. Synes det er en evighet til vi skal gifte oss. Men det er flere årsaker til at vi valgte neste år. Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Det blir jo min tur også... Forloveden min er like entusiastisk som meg, men jeg tar vel kanskje litt mere av... Men vi skal jo bare gjøre dette en gang i livet, og da vil vi ha det perfekt. Og det blir det sikkert også for alle oss inne på disse sidene. Utrolig hvor mye bra tips og råd man får her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå