Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg leter etter en god kosebuksei bommull eller annet naturmatriale. Snor i livet, gjerne litt "T-skjorteaktig" stoff. Ikke lavt liv. Noe ala: http://www.spiritofnature.co.uk/acatalog/5080.html Osv er rett i min gate, men jeg har i utgangspunktet ikke helt økonomien til å kjøpe bukser til 2-300 kr nå... Jeg strekker meg lengre om det er økologisk og/eller fairtrade, men over 150 med porto og alt og det er desverre stopp pr dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaMaria86 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Del Skrevet 9. oktober 2008 Spar kjøp har slike bukser som du beskriver, ikke er de dyre heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 9. oktober 2008 #3 Del Skrevet 9. oktober 2008 Liker meg bedre i kosekjole jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. oktober 2008 #4 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tasser rundt akkurat nå i en kosebukse av den typen; mener jeg kjøpte den på Cubus. Den var i alle fall ikke dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaMaria86 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tasser rundt akkurat nå i en kosebukse av den typen; mener jeg kjøpte den på Cubus. Den var i alle fall ikke dyr! cubus og spar kjøp HAR faktisk gode kosebukser, kjøpt alle mine der de siste 3 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 9. oktober 2008 #6 Del Skrevet 9. oktober 2008 Liker meg bedre i kosekjole jeg. Hvor får du tak i kosekjoler og hvordan ser de ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #7 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bruk heller jeans, ser mye bedre ut enn slappe joggebukser - det er for trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaMaria86 Skrevet 11. oktober 2008 #8 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bruk heller jeans, ser mye bedre ut enn slappe joggebukser - det er for trening!! Jeg bruker bare kosebuksa hjemme for å slappe mer av og slikt, hadde aldri turt å gå ut i den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 11. oktober 2008 #9 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har kjøpt en lignende bukse som du linker til på HM. Kostet 98 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 12. oktober 2008 #10 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det jeg kaller kosekjole har vel namnet strandkjole også Kjøpte 3 billig en gang. En er rød, en gul og en er grønn. Kjolene er i bomull. Har også 2 mønstret strandkjole kjøpt på KLINGEL Liker meg mye bedre i kjole enn bukse. Sitt i stresslessen og dra knerne opp og trekke kjole ned på føttene. Kos det. Også fine til husarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #11 Del Skrevet 12. oktober 2008 Herreavdelingen på H&M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 12. oktober 2008 #12 Del Skrevet 12. oktober 2008 Herreavdelingen på H&M H&M har mange deilige egentli pyjamas bukser men de er i bomull og herlige å gå med hjemme:) kjolene og er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 12. oktober 2008 #13 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har sett lignende kosebukser mange steder: h&m, kappahl, lindex. Og der koster de mellom 99 og 199 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. oktober 2008 #14 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg bruker pysjbukser faktisk, som regel kjøpt på h&m eller lindex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå