Gå til innhold

Jeg har brev, lapper, kort, gaver o.l fra mine x'er liggende

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Som sagt, jeg har slikt liggende. Det hele bunner egentlig i at jeg som 16 åring falt 2,5 meter ned fra en murkant og slo hodet så det ga ekko i vegger og tak. Etter det har rett og slett langtidshukommelsen min blitt svekket skikkelig, jeg er nå 24 år gammel. Det er vanskelig for meg å si hvem jeg var sammen med da jeg var 17 feks, eller hvem som var min bestevenn da jeg var 14, og kanskje ikke er det lengre. Derfor sparer jeg på slike ting, ikke de brennheite kjærlighetsærkleringene vel å merke, men kort og brev som er datert, og slikt, er kjekt å ha.. Så jeg i det hele tatt husker dem :rødme:

Så har det seg slik at min type som jeg har hatt nå i 1 år, fant denne boksen med alt det gamle rukkelet, og hoppet selvsagt i taket over dette. Han forstod når jeg forklarte hvorfor, og ba meg legge den vekk så han ikke trengte å se den mer..

Har dere slikt liggende? Hva sier kjæresten deres til det, har dere nevnt det til h*n?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte ting er vanskelige å kaste, og ja jeg har tatt vare på en ting som jeg sikkert med tiden vil kvitte meg med men akkurat nå er det fortsatt som en del av min egen historie, og har ikke noe med kjærlige følelser til ekser å gjøre. Mer som minnner om mitt eget liv. Det ligger ikke fremme, men de finnes i leiligheten, gjemt i esker eller bokser. Dette er respektert og jeg mener at er han glad i deg så viser han forståelse for det og lar deg beholde de tingene. Trenger ikke å la de ligge flytende omkring fremme, men det gjør du sikkert ikke heller. :)

Skrevet
Enkelte ting er vanskelige å kaste, og ja jeg har tatt vare på en ting som jeg sikkert med tiden vil kvitte meg med men akkurat nå er det fortsatt som en del av min egen historie, og har ikke noe med kjærlige følelser til ekser å gjøre. Mer som minnner om mitt eget liv. Det ligger ikke fremme, men de finnes i leiligheten, gjemt i esker eller bokser. Dette er respektert og jeg mener at er han glad i deg så viser han forståelse for det og lar deg beholde de tingene. Trenger ikke å la de ligge flytende omkring fremme, men det gjør du sikkert ikke heller. :)

Jeg har også slike ting liggende, rett og slett fordi de viser livet mitt og hva det har inneholdt, sparer på mye rart andre sikkert ikke en gang tenker at er mulig, men sann er jeg. Heldigvis blir det respektert her også, bare det ikke blir slengt frem på stuebordet, noe det selvsagt ikke blir :)

Skrevet

Gaver har jeg fremme og saker jeg hadde da jeg var samboer med en annen enn han jeg er samboer med nå.

Kort og brev tar jeg ikke vare på.

Ikke bilder egentlig heller.

Skjønner deg veldig godt ts at du gjør det :)

Skrevet

Jeg har også en eske med brev, kort, gaver og diverse andre ting liggende fra ekser. Jeg synes det er artig å ta vare på sånne ting. Når man blir eldre så kan man se på dette og le av det! Minner er fint å ta vare på!

Skrevet

Jeg har massevis av gaver fra min x i leiligheten min, siden det meste jeg fikk av han var bruksting. Jeg fikk en gang feks playstation (jeg ønsket meg singstar på den tiden) og jeg gidder ikke kaste en fullt brukbar PS2 kun fordi jeg har fått meg ny kjæreste.

Alt av "i love you"-dill ligger i en eske i boden i kjellern.

Skrevet
Jeg har også en eske med brev, kort, gaver og diverse andre ting liggende fra ekser. Jeg synes det er artig å ta vare på sånne ting. Når man blir eldre så kan man se på dette og le av det! Minner er fint å ta vare på!

Har mye rart liggende fra "gamle" dager som jeg kaller det, og enkelte ganger så gir det en god latter å bare lese noe av innholdet :ler:

Andre ganger er mest for å mimre og tenke tilbake, uansett hvordan det ble slutt, eller hva som skjedde ( TRO MEG, tenker slik NÅ, ikke den gangen da jeg ble dumpa :ler: ) så hadde vi det jo fint, kjekt å mimre tilbake og smile av alt man kunne finne på, UTEN å kjenne savn :biggrin:

Skrevet

Jeg har ikke noe igjen, kun et par bilder av noen ekser.

Da det ble slutt brente jeg brev og kort, dagboken gikk samme vei, og alt annet kastet jeg. Samboer har masse i esker ol

Skrevet

Så lenge det ligger i en eske godt gjemt på loftet/i boden, så ser ikke jeg det store problemet.

Selv beholder jeg ingen slike ting. Fortid er fortid. Men jeg går fortsatt med smykker jeg har fått av ekser. Tror ikke samboer vet hva jeg har fått av hvem og hva jeg har kjøpt selv en gang, jeg, knappast at jeg husker det selv.

Skrevet

Jeg tar ikke vare paa brev og saant, har i alle fall ikke gjort det foer.

Jeg har noen gaver jeg har faatt, og de tar jeg vare paa, for det er jo fine ting og jeg driver ikke og kaster slikt. Men saa tenker jeg ikke lengre over at det er fra ekser, har ingen foelelser knyttet til de tingene, og jeg driver ikke akkurat og forteller min kjaere hvor jeg har fatt tingene mine i tilfelle det skulle vaere et problem for han at jeg fikk tingene fra en eks. Siden jeg ikke har et problem med aa ha tingene, saa risikerer jeg ikke aa skape et mulig problem for han, og det er ikke noe jeg tenker over heller.

Skrevet

Gaver tar jeg vare på, uten at jeg husker hvem jeg har fått det av. Brev og bilder kvitter jeg meg med, har ingen interesse av å ha det. Men du har en svært god forklaring på hvorfor du ønsker å ha slike ting ts, derfor synes jeg at det burde være greit. Så lenge det ikke ligger framme.

Skrevet

Brev, lapper, kort, bilder, alt det der kvitter jeg meg med. Men gaver er det litt verre med, det spørs jo hva det er.

Skrevet

Gamle bilder og brev har jeg kastet. Eneste unntaket er selvfølgelig bilder av faren til mitt første barn. De får være i fred av naturlige grunner.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg kastar etter kvart, undantak er bilete og gåver, som eg tek vare på så lenge dei er i orden. Kjærasten har slikt samla i ei kasse, den står i garderobeskapet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...