Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Gledelig melding til alle dere som bor i Rogaland!! RORAK, Rogaland Rasekattklubb, holder katteutstilling i Frøyhallen på Kverneland lørdag 11 og søndag 12 oktober. (Kverneland ligger like utenfor Sandnes) Her blir det representert mange forskjellige katteraser, og det vil garantert være mange flotte katter å se på, og koselige utstillere å prate med. Utstillingen er åpen for publikum fra kl. 10.00-17.00 Det vil også bli muligheter for å kjøpe noe å bite i i kafeen, dere kan kjøpe lodd på loddstanden, eller kjøpe noe spennende til pus eller deg selv på en av de andre standene på utstillingen. Hovedgevinsten i lotteriet er to store klorestativ, ett av dem er fra kattens no.1. Ellers finnes det mange andre fine premier! Det vil også bli et innslag i lokalradioen NRK-rogaland i morgen, torsdag, kl. 12.00 om noen er intreressert i å høre et intervju med en utstiller. Ta med dere familie og venner og kom!!!
spezitas Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Selvfølgelig skal jeg dit!!!! Jeg gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå