Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Mannen vil altså at jeg skal rimme ham. Han gjør det på meg, og jeg elsker det, så jeg ville nok følt meg ganske kjip hvis jeg ikke i hvert fall prøvde å gi ham den samme nytelsen. Kjenner jeg er litt skeptisk, men også lit nysgjerrig. Hva ville dere gjort? Og burde jeg i så fall få ham til å barbere seg der først?
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Mannen vil altså at jeg skal rimme ham. Han gjør det på meg, og jeg elsker det, så jeg ville nok følt meg ganske kjip hvis jeg ikke i hvert fall prøvde å gi ham den samme nytelsen. Kjenner jeg er litt skeptisk, men også lit nysgjerrig. Hva ville dere gjort? Og burde jeg i så fall få ham til å barbere seg der først? Hva er rimme? Pule han i rumpa? Hvis ja... så ville jeg gjort det om han ville det nokk, for hans nytelse!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Hva er rimme? Pule han i rumpa? Hvis ja... så ville jeg gjort det om han ville det nokk, for hans nytelse! 1. rimming The act of using one's tongue on the anal rim of another person in order to gain and/or give sexual pleasure. Rumpeslikking, med andre ord.
Gjest huff Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 1. rimming The act of using one's tongue on the anal rim of another person in order to gain and/or give sexual pleasure. Rumpeslikking, med andre ord. Da hadde jeg nokk droppet det... Det er uhygienisk til de grader. 3
Visiter Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Usj! Jeg hadde takket nei, men hvis han gjør det på deg bør du vel vurdere det ... 1
Hinata Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Har du lyst har du lov, at andre syns det er ekkelt trenger du ikke bry deg om. Angående barbering kan du jo ta det opp med han, og kanskje prøve uten at han har barbert seg først?
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Rumpeslikking er digg og veldig deilig å utføre så jeg ville gjort et forsøk
MaryJ Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 De fleste mannrumper er meget hårete, så jeg ville krevd at han barberte seg først ja.. kommer jo nesten ikke frem med alt det håret i veien. urka
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Det er bare digg med en tunge i rumpa og se mannen vri seg i nytelse. Det bør definitivt prøves!
Gjest glamourgirl Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Prøv! Liker du det ikke så trenger du ikke å gjøre det flere ganger...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, Kona gjør det ofte med meg. Det er bare utrolig herlig. Spyler med en slik "vannballong-sak" først slik at det er helt tomt oppi der, vasker deretter godt med intimsåpe i hullet. Barberer også slik at hun slipper håret. Så tar kona over og stikker tunga si godt oppi og mumser i vei. Har gjort dette i mange mange år, det er vel vår favorittfetisj vil jeg si...! Håper du vil prøve med din mann, bare være nøye med hygienen slik at det frister til mersmak. Og fortell gjerne hvordan det gikk ;-)
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Med "vannballong-sak" mente jeg en slik: http://www.lystogglede.no/index.html?targe...tml&lang=no Super til å få ut rester der bak.
Gjest liss Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg gjør dette ofte på typen min, han elsker det og kan ikke si jeg har så mye imot det selv Be han barbere seg først, eller barber han selv i dusjen (pungen og bakover), da vet du også selv at det er rent så du slipper å bekymre deg for det. Husk at det må kreve utrolig mye tillit til deg for at han i det hele tatt tør å spørre!
minemor Skrevet 17. oktober 2008 #14 Skrevet 17. oktober 2008 Vi gjør dette som en del av sexen, klart han er ( og jeg) både ren og barbert... Han elsker d:) Og da gjør jeg d også.. Har aldri kjent noen lukter eller annet.... Mannen min er flink å vaske seg...hi hi:)
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #15 Skrevet 18. oktober 2008 Vi gjorde det i går. Satt på huk med hullet mitt over min kones ansikt (får åpnet opp skikkelig da...) og hun knullet meg med den lange tunga hennes :-))) Hygiene er en selvfølge, bruker en slik sak som nevnt over her for å gjøre rent inni, og barberer også selvfølgelig. Fint for oss, og håper det funker for deg også.
Daiquiry Skrevet 18. oktober 2008 #16 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg liker å bli rimmet, og min samboer elsker å gjøre det på meg, men å gå andre veien er helt uaktuelt både for meg og han, så her går det bare ene veien.
Gjest Are Skrevet 8. juni 2009 #17 Skrevet 8. juni 2009 Mannen vil altså at jeg skal rimme ham. Han gjør det på meg, og jeg elsker det, så jeg ville nok følt meg ganske kjip hvis jeg ikke i hvert fall prøvde å gi ham den samme nytelsen. Kjenner jeg er litt skeptisk, men også lit nysgjerrig. Hva ville dere gjort? Og burde jeg i så fall få ham til å barbere seg der først? Synes du skal helle i deg ei flaske vin, be ham vaske seg bak og barbere seg... Stå løpet ut så har du gjort det... Er det ikke så verst så kan du kanskje gjøre det igjen... Blir du superkvalm så ber du ham gjøre det sjæl...
Gunnhild83 Skrevet 8. juni 2009 #18 Skrevet 8. juni 2009 Jaja mensann, har du lyst har du lov, men det skader vel ikke med en ordentlig rens nedi der først, anale bakterier kan være skumle. Er en grunn til at man vasker seg godt på hendene etter toalettbesøk..
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #19 Skrevet 8. juni 2009 Det er bare deilig etter å ha prøvd en gang
kristian82 Skrevet 8. juni 2009 #20 Skrevet 8. juni 2009 Mannen vil altså at jeg skal rimme ham. Han gjør det på meg, og jeg elsker det, så jeg ville nok følt meg ganske kjip hvis jeg ikke i hvert fall prøvde å gi ham den samme nytelsen. Kjenner jeg er litt skeptisk, men også lit nysgjerrig. Hva ville dere gjort? Og burde jeg i så fall få ham til å barbere seg der først? Selv om han gjør det på deg, bør du jo såklart ikke gjøre det på han om du ikke vil. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå