Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Ser at Cubus selger strekkbukser med strikk, som ligner veldig på de jeg gikk med på ungdomsskolen i sin tid. Vet ikke om jeg synes det er pent. Er det noen som har kjøpt? Lurer på om dette vil slå an.
Gjest Tanita Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kjøpte strekkbukser ifjor og har brukt de jevnt, syns det er kjempefint!
Bloggerina Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jepp, de styles jo helt forskjellig nå enn da. Så det er jo egentlig spørs hva du har til. Kjøp en i litt god kvalitet i så fall, det vil du ikke angre på. Jeg har selv erfaring fra dårlige kvaliteter som fort ikke blir serlig innbydende å gå med.
Gjest Gjest_Tranny_* Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Ser at Cubus selger strekkbukser med strikk, som ligner veldig på de jeg gikk med på ungdomsskolen i sin tid. Vet ikke om jeg synes det er pent. Er det noen som har kjøpt? Lurer på om dette vil slå an. flere butikker har strekkbukser, B.young har også i jeans-look, veldig bhagelig å gå med, så synes jeg de er litt sexy
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Stretch er ikke fint. Hilsen gutt.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Stretch er ikke fint. Hilsen gutt. Syns du det ikke det er fint så får du la vær å bruke det da vet du, lille venn
TipsyTopsy Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Syns du det ikke det er fint så får du la vær å bruke det da vet du, lille venn Hva er strekkbukser?
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Hva er strekkbukser? du er ikke gammel nok skjønner jeg de er omtrent som en tights med strikk under foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå