Gjest Gjest_julia_* Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er du med i noen frivillig organisasjon, det du stiller opp med din hjelp i julen. Som matlager, eller mennsklig støtte for de som trenger det. Eller har du nok med deg og dine?
The Kitten Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har et fadderbarn jeg sender gave til, men eller gjør jeg ikke noe for noen andre i julen.
Purple Basil Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Donerer litt ekstra penger til Dyrebeskyttelsen:)
Pia Sava Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Synes i grunnen jeg har nok med familie og jobb. Med en jobb som krever bemanning døgnet rundt, blir det alltid noen vakter. Da er man der "for å hjelpe andre".
Gjest AnneShirley Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Ingenting. Synes andre tidspunkter i året er like bra (evt bedre, da det viker som det er så mange som skal gjøre noe akkurat til jul).
Gjest misa Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg og mamma har i flere år samlet gaver eller penger til Kirkens Bymisjon. Vi ber venner om å heller gi oss en liten sum enn å kjøpe oss gave, også gir vi samme beløpet selv for hver person som bidrar. Til slutt kjøper vi noe god mat, sjokolade, kaker eller lignende og drar bort på julaften og overleverer. Nå har jeg meldt meg opp på den lokale Frivillighetsforeningen så det blir sikkert noe der i år. -misa
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har ikke råd til å bidra med stort i penger, og ikke mulighet til å bidra med praktiske ting i særlig grad heller. Men jeg tenkte at jeg skulle få bakt litt til familien til jul likevel, og så lurte jeg på om jeg kunne levere noen av kakene til natthjemmet eller de som tar seg av rusmisbrukere her i byen. Tror dere de tar imot sånt? Eller er det strenge regler siden det er snakk om mat og det er viktig med regler for hygiene og sånt?
Gjest misa Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Hei gjest. Ta kontakt med Blå Kors (www.blakors) og hør hvordan du kan gjøre det. De tar helt sikkert imot! Kjempeflott tiltak. -misa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå