Gjest Thomas32 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har nylig truffet en dame som jeg synes er veldig bra. Problemet er at jeg egentlig ikke synes det passer nå. Etter studiene og militæret ( 27 år) jobbet jeg noen år i en jobb som ikke var veldig godt betalt. Det er først nå jeg har en lønn jeg føler jeg kan leve med. I og med at jeg tjente såpass dårlig de første årene hadde jeg heller ikke råd til å reise de stedene i verden som jeg ønsket meg. Den nye dama jeg har møtt vet fint lite om meg og synes faktisk ikke at jeg har "nok penger" til kunne bli sammen med en dame nå. Alle vet jo at de fleste jenter ønsker at man har en bra økonomi og en viss pondus i min alder. Samtidig ønsker jeg egentlig å bruke penger på å reise, men da vil jeg jo ikke ha muligheten til å bygge meg opp på en stund. Vil jo ikke vente til jeg blir 40 med å etablere meg heller. Noen som har vært i samme situasjon? Måtte bare få luftet tankene et sted :-)
Gjest Piper Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Finn deg en dame som ikke går etter lommeboken din, for et slikt forhold vil vare lengre. Derfor bør du finne deg en dame som du trives med, som også liker å reise og som du kan tilbringe mange gode stunder med uten å måtte tenke penger hele tiden. Man lever bare en gang, og da er det viktig å få gjort det man ønsker før man stifter familie. Eller så kan man stifte familie, for så ta de med på tingene man ønsker å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå