Gå til innhold

Voksne menn som runker til bilder av mindreårige

Anbefalte innlegg

Skrevet

I henhold til en annen debatt på dette forumet ble det reagert på at en voksen mann, la oss si i førtiårene, som runket til bildet av en mindreårig.

Hvor setter du grensene for hva som er galt i forhold til dette? Vis jenta har lagt disse bildene ut selv, på et nettsted der poenget er å få poeng for kropp, er da grensen annerledes en vis dette er "normale" familiebilder?

Hvilken nedre aldersgrense vil du sette for hva som er greit, og teller alderen på mannen inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min grense:

Hun måtte vært "lovlig" og voksen (altså ikke mindreårig)

Lagt ut bildene frivillig (uansett alder, enten det gjelder han eller henne)

Hun måtte (i tillegg til å være voksen) se voksen ut (modent ansikt og kvinnekropp). På ingen måte se ut som et barn.

Hvis han som hadde runket hadde vært 21 år, så hadde det ikke vært krise om jenta var 17. Men en 40-åring... :/

Edit: hvis det hadde vært min samboer, så hadde det også vært et krav at bildet ikke var fra noen han hadde hatt kontakt med, men heller et bilde han hadde funnet på internett (evt. film el.l.)

Endret av Jade
Skrevet

Jeg har ikke så mye annet å si enn at min mann hadde fått fyken om han hadde runket til bilder av mindreårige = altså barn. Kvalmt.

Skrevet
Hvis han som hadde runket hadde vært 21 år, så hadde det ikke vært krise om jenta var 17. Men en 40-åring... :/

Hvorfor er grensen din over den seksuelle lavalderen? (jeg går da ut ifra at dette er bilder frivillig lagt ut :) )

Skrevet

Uansett hvor og hvordan bildene er lagt ut, så finner jeg det småekkelt at voksne menn drar den over bilder av tenåringer.

Hvis mannen min hadde runket over vanlige familiebilder, hadde jeg ment at han var pervers. Hvis han runket over bilder av 16-åringer som ville har høyest mulig ranking, ville jeg ment han manglet gangsyn og ansvarlighet.

Heldigvis har han null og niks interesse for sexobjekter på alder med egne barn.

Skrevet
Hvorfor er grensen din over den seksuelle lavalderen? (jeg går da ut ifra at dette er bilder frivillig lagt ut :) )

Jeg tenker mer på at en 17 åring kan se ut som et barn (og er det), og at det er ekkelt i seg selv at en godt voksen person tenner på det. Men det er i grenseland. Det er mange som ser ut som voksne kvinner som kan vise seg å være yngre enn man tror.

Skrevet

Så lenge bildene er lovlige så gidder ikke jeg å bry meg, jenta/gutten kan like godt være 1 og mannen 100.

Hva folk tenker eller tenner på får bli opp til dem selv så lenge de ikke bryter loven.

Skrevet
Uansett hvor og hvordan bildene er lagt ut, så finner jeg det småekkelt at voksne menn drar den over bilder av tenåringer.

Hvis mannen min hadde runket over vanlige familiebilder, hadde jeg ment at han var pervers. Hvis han runket over bilder av 16-åringer som ville har høyest mulig ranking, ville jeg ment han manglet gangsyn og ansvarlighet.

Heldigvis har han null og niks interesse for sexobjekter på alder med egne barn.

Helt enig. Uansett om bildene er lagt ut frivillig eller ei er det ekkelt. Kanskje også særlig hvis bildet er av en han kjenner. Da får jeg fort tanker om at han tenker seksuelt om han møter henne også og det mener jeg mindreårige skal spares for.

Skrevet

Tanken er fri og folk bør få gjøre som de vil så lenge det ikke går ut over noen.

For å være ærlig tror jeg ting som dette er mye vanligere enn enkelte tror.

Gjest goldlion
Skrevet
Tanken er fri og folk bør få gjøre som de vil så lenge det ikke går ut over noen.

For å være ærlig tror jeg ting som dette er mye vanligere enn enkelte tror.

Det er det nok, men det er opp til hver enkelt å sette grenser for hva man vil tolerere i et forhold. Jeg skjønner absolutt om dette er sårende og frastøtende.

Skrevet (endret)

Jeg synes det er mer skremmende å lese tekster skrevet av unge jenter. Hvorpå jenter i tolvårsalderen beskriver hvordan de lå å kjælte med hverandre armer for å kjenne lyst, der de forteller om sine innerste følelser av begjær og hvordan det er å utstå det at djevelen holder hus i trusa, klar til å slippes løs. At de er så sikker på sin seksualitet at de bruker den i dagliglivet, at de kjenner til de skjulte kodene med sex og flørting som samtidig gir fordeler i dagliglivet. Det å bli prioritert er jo viktig for mange.

Tidligere dengang jeg var ung skrev jeg og ble beskrevet tilbake av unge jenter femten seksten årsalderen(var selv atten, nitten). Den tankegang som råder i ungjentenes hode, de filmer de ser for seg for sitt eget lerret i hodet, slik de vedliker holder brunsten sin gjør det best å skygge unna.

Idag har jeg samboer og slipper å hengi meg til slike virkelighetsflukter, - det å bli tent på andre mennesker fantasier, - å bli pirret på en annens bekostning som jeg ikke eier?

Neida, da konsentrer jeg heller lysten til min kjære samboer, hun er i ihverfall innen rekkevidde og ikke utilgjengelig og fremmed.

Endret av waco
Skrevet

Dessuten. En 17-åring kan være moden/gammel nok til å ligge med sin jevnaldrende kjæreste. Men langt fra moden/gammel nok til å skjønne konsekvensene ved å publisere pikante bilder av seg selv.

Skrevet
I henhold til en annen debatt på dette forumet ble det reagert på at en voksen mann, la oss si i førtiårene, som runket til bildet av en mindreårig.

Jeg tror jeg vet hvilken debatt du mener, men det stod da ingenting der om at han runket til bildene. Det er en slutning du har trukket selv.

Gjest moralens vokter
Skrevet

Altså, selv åttiåringer kan få ereksjon av å se noe ungt og sexy. Men å runke til et bilde av en ung gaselle er jo noe helt annet enn å innlate seg på et forhold eller til og med sex med vedkommende! Skal åttiåringen skamme seg og være moralsk indignert over seg selv fordi han ble kåt av å se et bilde av en tenåring?

Gjest goldlion
Skrevet
Altså, selv åttiåringer kan få ereksjon av å se noe ungt og sexy. Men å runke til et bilde av en ung gaselle er jo noe helt annet enn å innlate seg på et forhold eller til og med sex med vedkommende! Skal åttiåringen skamme seg og være moralsk indignert over seg selv fordi han ble kåt av å se et bilde av en tenåring?

Man snubler nok ikke tilfeldigvis over slike nettsider...

Skrevet

Er vel bare å google "sexy teens" det.

Noen som har sagt at man tilfeldigvis snubler over sider man runker til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...