Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Lei av mensen? Lei av å måtte skifte bind eller tamponger? Lyst å slippe den på en billig måte? Da er det bare å bestille time hos en kirurg så kan de sy igjen skjeden og du slipper å blø. OBS: Du kan ikke lenger ha sex, eller det man kaller samleie, penis i vagina. Men, men, du slipper i hvertfall å kjøpe bind/tamponger så du sparer jo noen kroner i måneden. Ja, selv prevensjon trenger du heller ikke lenger så der sparer man jo litt også.
Pingting Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 ....hva...? Av og til dumper man bort i mennesker det bare ikke er mulig å forstå. Jeg lurer på om det i det hele tatt går en eneste normal tanke oppi hodet ditt? Hva i all verden er det du vil?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 ....hva...? Av og til dumper man bort i mennesker det bare ikke er mulig å forstå. Jeg lurer på om det i det hele tatt går en eneste normal tanke oppi hodet ditt? Hva i all verden er det du vil? Jeg vil bare gi en hjelpende hånd til de som er lei av å ha mensen.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vil bare gi en hjelpende hånd til de som er lei av å ha mensen. Håper psykologen din snart kan gi DEG en hjelpende hånd med det du trenger hjelp til.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Håper psykologen din snart kan gi DEG en hjelpende hånd med det du trenger hjelp til. Det gjør jeg også for jeg skulle gjerne hatt hjelp til å flytte den tunge komoden som står i gangen min ned i kjelleren. Men det er et problem. Jeg har ingen psykolog, så jeg får ikke flyttet den.
Essie_ Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 TS: Har du selv fått snurpet igjen skjeden?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Dette er et ikke helt uvanlig problem blandt kvinnersom er "hardt" omskåret. Mensen er fortsatt der, men den kommer ikke ut. Resultatet er ekstreme smerter, infeksjoner osv.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 TS: Har du selv fått snurpet igjen skjeden? Jeg har ikke skjede. Så har vært ganske heldig der. Dette er et ikke helt uvanlig problem blandt kvinnersom er "hardt" omskåret. Mensen er fortsatt der, men den kommer ikke ut. Resultatet er ekstreme smerter, infeksjoner osv. Men de blir ikke sydd helt i gjen, eller?. I tilegg så skjer det når de er barn, tvungen, de har ikke noe valg. Det har dere.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Det gjør jeg også for jeg skulle gjerne hatt hjelp til å flytte den tunge komoden som står i gangen min ned i kjelleren. Men det er et problem. Jeg har ingen psykolog, så jeg får ikke flyttet den. På tide at du får utredet hva som virkelig er problemet ditt. Tror kommoden er det siste problemet du har, for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har ikke skjede. Så har vært ganske heldig der. Det ante meg. Bare en mann kunne finne på å lage en idiotisk tråd som dette.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 På tide at du får utredet hva som virkelig er problemet ditt. Tror kommoden er det siste problemet du har, for å si det sånn. Vel, tv-en har nå gått i stykker da. Men reparer psykologer tv-er da? Kanskje jeg trenger en tv-psykolog? Det ante meg. Bare en mann kunne finne på å lage en idiotisk tråd som dette. Mannehater, fy deg.
Gjest Sandbekken Skrevet 10. oktober 2008 #18 Skrevet 10. oktober 2008 HAHAHAHAHA!!! jeg får vondt i magen av å le så mye! dette er jo ikke serriøst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå