Gå til innhold

naken bilder av eks

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet

Oppdaget for en god stund siden nakenbilder fra hans fortid, ikke veldig oppmuntrende. Konfronterte han med dette, og han sa han ikke viste at han hadde de.

Har igrunn bare håpet på at hn hadde fjernet alt, men så kikket jeg litt i dag igjen, og ser at lommene ligger på samme sted. Han har fjernet bildene, men negativene ligger der enda. Arg, syns det er litt respektløst ovenfor meg.

Jeg er ikke spesielt sjalu av meg, men ønsker ikke å se eksen hans naken, eller at hun sitter oppå han. Da blir jeg sur.

Så nå lurer jeg på om jeg skal konfrontere ham med disse bildene, eller nr to; at jeg skal legge naken bilder av henne ut på nettet?

Og hun er ikke så god, har flere ganger prøvd seg på ham mens vi har vært sammen.

Lurer på om jeg rett og slett skal stjele bildene av henne og legge ut på nett. Om jeg maipulerer bakgrunnen så kan hvem som helst legge de ut.

Hva hadde dere gjort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?? Hvorfor i all verden skal du legge ut bildene på nettet? Det er vel ikke HENNES feil at din kjæreste beholder de bildene?

Og du skriver at HU ikke er helt god? Da er du virkelig råtten hvis du legger ut bildene av jenta på nettet.

Skrevet

oi som det klør i fingrene etter å bruke sterkere ord... :sukk:

Skrevet

Jeg tror jeg har lest noe sted at det er ulovlig å legge ut bilder av andre, hvertfall om du sverter denne personen ved å gjøre det..

I min bok er det uholdbart at kjæresten har nakenbilder av eksen sin, hadde jeg kommet over det og han ikke hadde makulert alle spor av dem ville jeg nok spurt han om å velge.. eksen og bildene hennes eller meg.

Men ikke begynne å legge det ut på internett da jente! Det er da han som oppfører seg ille ved å ha bildene, det er da ikke hun.

Skrevet

Hvorfor bare ikke brenne bildene selv?

Hvis han spør hvor negativene er, så kan du jo bare si at du trodde han hadde glemt å kaste de også, så du gjorde det for han.

Skrevet

Jeg skal ikke legge ut bildene av henne, ble bare så forbannet her:(

Ble skikkelig lei meg jeg nå, hadde trodd at han kastet de.

Jeg kaster ikke de selv nei, gidder ikke å bestemme hva han skal velge.

Syns jo det er litt flaut at jeg har snoket da, men hvordan klare å la være å si det?

Hva hadde dere tenkt om dette selv da. Er det bare uskyldig moro å ta vare på? Jeg syns dette for min del ikke var uskyldig i det hele tatt

Skrevet (endret)

Unnskyld at jeg sier det, men du virker heller ikke særlig god. Legge ut bildene på internett, hvilken "straff" er det mot kjæresten din da?

Men ja, jeg hadde krevd kasting.

Endret av Hanselot
Skrevet

Jeg skal ikk legge de ut, ble bare revet med i et øyeblikks frustrasjon og sinne.

Har aldri krevd slike ting fra ham tidligere, men sa at jeg ikke likte det sist. Da sa han at han ikke viste at han hadde de, og at han skulle kaste de selv.

Jeg reagerte ikke så mye på det sist gang som jeg gjør nå heller.

Og hvordan skal jeg kreve det, stå og se at han kaster de?

Det er ikke meg. Vil ikke få han til å føle seg som en dritt heller?

Tror dere han kan ha glemt de negativene, helt seriøst?

Eller tror dere han har tatt vare på de med vilje? For meg så blir dette nesten som et trofe

Skrevet

Tviler på at han kastet bildene - tok vare på negativene for så å gå for å lage nye kopier av dem senere (da hadde han istedet tatt vare på kopiene i tillegg, og gjemt de et sted). Jeg tror han har glemt å kaste dem (egentlig har jeg jo ikke peiling. Jeg kjenner jo ikke typen din). Man samler masse rask oppover årene. Det skal mye til å huske alt man eier. Og det er lett å glemme at det ligger negativer i bildelommen også.

Bra du ikke seriøst har tenkt å legge ut bildene på nett. Eksen hans trodde sikkert også at bildene og negativene var makulert.

Om han har tatt vare på dette som et minne, så trenger det ikke bety at han savner henne og har lyst på henne enda.

Skrevet
Tviler på at han kastet bildene - tok vare på negativene for så å gå for å lage nye kopier av dem senere (da hadde han istedet tatt vare på kopiene i tillegg, og gjemt de et sted). Jeg tror han har glemt å kaste dem (egentlig har jeg jo ikke peiling. Jeg kjenner jo ikke typen din). Man samler masse rask oppover årene. Det skal mye til å huske alt man eier. Og det er lett å glemme at det ligger negativer i bildelommen også.

Bra du ikke seriøst har tenkt å legge ut bildene på nett. Eksen hans trodde sikkert også at bildene og negativene var makulert.

Om han har tatt vare på dette som et minne, så trenger det ikke bety at han savner henne og har lyst på henne enda.

Det ligger negativer kun fra nakenbilder, både av eks og andre damer. I forskjellige billedlommer. Da lurer jeg litt på hvorfor de ligger der, og ikke sammen med de andre negativene. Og hvorfor ta ut bildene, og så la være negativene, forså og samle på de?

Nei jeg tror ikke han har lyst på henne, ikke i det hele tatt. Men de har vel hatt gode minner som oss alle andre med ekser. Bare det at jeg ikke har spart på slike bilder.

Skrevet

Av hensyn til eks/tidligere damer (i tillegg til deg selv) synes jeg godt du kan be ham kaste negativene. Jeg hadde i hvert fall foretrukket at slike bilder ble slettet etter at et forhold hadde tatt slutt, om jeg hadde blitt tatt bilde av da. Så jeg ville vel reagert på dét i hvert fall... Men gjør dette på en skikkelig måte, i hvert fall ikke legg ut bilder på nettet, det er både idiotisk og straffbart.

Skrevet
Av hensyn til eks/tidligere damer (i tillegg til deg selv) synes jeg godt du kan be ham kaste negativene. Jeg hadde i hvert fall foretrukket at slike bilder ble slettet etter at et forhold hadde tatt slutt, om jeg hadde blitt tatt bilde av da. Så jeg ville vel reagert på dét i hvert fall... Men gjør dette på en skikkelig måte, i hvert fall ikke legg ut bilder på nettet, det er både idiotisk og straffbart.

Jeg skal gjøre det på en skikkelig måte, men trenger råd for hvordan jeg skal gjøre det.

Skrevet

Du kan jo si at du skjønner at negativene har en viss verdi for han. Men at det plager deg veldig at han har de (og sikkert eksene også). Og spør om det er greitt at han ødelegger dem også?

Skrevet (endret)

Det er ikke tilfeldig at han sparer på negativer av kun nakne damer. Han beholder dem sannsyligvis som enten trofeer eller mat til fantasier, eller begge deler. Nå har han kastet bildene for din skyld, men ikke ødelagt muligheten til å reprodusere dem. F.eks hvis det blir slutt mellom dere en gang, kan han tenkes å ville gjenopplive samlingen sin. Noe å tenke på hvis du ikke liker tanken på at eventuelle intimbilder av deg selv kan komme i uvedkommendes hender.

Må bare legge til at han neppe sitter og drar den over negativer. Jeg synes ikke dette er noe å lage et stort nummer av, men jeg ville nok reagert hvis han fortsatt sparte negativene som en skatt etter 15 års samliv.

Endret av men
Skrevet

Haha jeg hadde lagt bildene av henne ut. Hvis du føler hun fortjener det. Er hun respektløs å prøves seg på DIN type, hadde jeg gjort det.

Men da må du være forsiktig ingen finner ut det va deg :) Hehe... :):lur:

Skrevet

Til TS: Er du villig til å sone en dom for å leke deg med å legge ut de bildene på nettet, og har du hjerte til å ødelegge en annen jentes liv, så vær så god. Slike som deg burde uansett stenges i bur.

Skrevet

(Leste hele tråden etterpå. Trekker tilbake noe av det som jeg skrev, men lar det stå likevel slik at TS kan lese det. Klart at man kan bli revet med i sinne, men la det gå utover HAN og ikke henne!)

Skrevet

Va er galt med deg? Den skyldige her er i såfall kjæresten din. Hvorfor skal du gjøre noe som kan ødelegge hele livet til en uskyldig person?

Og det er ulovlig å gjøre det. Bruk hode.

Det er ikke kjæresten din som blir straffet på grunn av det, men hun, og forhåpentligvis deg da det mest sansynlig blir sport frem til deg og du får feire jul i bur.

Gjest Siste gjest
Skrevet
Va er galt med deg? Den skyldige her er i såfall kjæresten din. Hvorfor skal du gjøre noe som kan ødelegge hele livet til en uskyldig person?

Og det er ulovlig å gjøre det. Bruk hode.

Det er ikke kjæresten din som blir straffet på grunn av det, men hun, og forhåpentligvis deg da det mest sansynlig blir sport frem til deg og du får feire jul i bur.

Ok, jeg leste ikke hele innlegget og ser nå at du bare ble revet med, akkurat som meg. Sorry.

Skrevet

Som man vil jeg påpeke at det er din kjæreste som er dust her.

Det er jo nettopp såkalte vågale bilder av eksene vi skal slette.

Nettopp i repekt for det mennesket vi en gang var glad i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...