Kihn Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hva skal man kjøpe til en far som ikke leser bøker, er kresen på klær og dårlig til å se film (les: f.eks. MIN far ) ?? Han er forøvrig snart 50, men regner med at problemstillingen kan gjelde de fleste her uansett
Furstina Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Nya sokker? Tofflor? Handskar? En halsduk? Pyjamasset? En god whisky/cognac/vin? Teaterbiljett, kinobiljetter? En riktigt bra yxa (var en verklig hit till den mannen i 50-60 års åldern som fick det ett år) Ny borrmaskin? Ny rakaparat? Elektrisk tandborste?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Har du søsken? Få dem samlet, få tatt et pent bilde (trenger ikke bruke dyr fotograf, bare en dere kjenner som er fotokyndig). Forstørr bildet og ram det inn.
Idnar Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Har du søsken? Få dem samlet, få tatt et pent bilde (trenger ikke bruke dyr fotograf, bare en dere kjenner som er fotokyndig). Forstørr bildet og ram det inn. Dette anbefales! Jeg og min bror var til fotograf og tok et bilde. Det ble litt dyrt, men det går an å få noen andre til å ta masse blider og velge ut det fineste! Når julaften kom og foreldrene våre åpnet pakken (som de måtte finne ved hjelp av rebus) så ble de så glad at de var på gråten begge to!!!! Som sagt, Anbefales!!!!!!! :)
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg og min søster skal spleise på nye ski til vår far i år. Andre suksessgaver har vært: - hørselvern med radio - GPS - annorak
Kihn Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2008 Dette anbefales! Jeg og min bror var til fotograf og tok et bilde. Det ble litt dyrt, men det går an å få noen andre til å ta masse blider og velge ut det fineste! Når julaften kom og foreldrene våre åpnet pakken (som de måtte finne ved hjelp av rebus) så ble de så glad at de var på gråten begge to!!!! Som sagt, Anbefales!!!!!!! :) Så koselig!
Lilywhite Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Spørs om han liker å lage mat da, men pappa er flink til det, så vi har allerede kjøpt et Mac knivsett til ham Ellers skriver jeg under på cognac/vin eller gavekort på kino/teater/revy
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 sist jul laget jeg ett fotoalbum til mamma og pappa. lånte en liten bok på biblioteket, med fine sitater i +at jeg kjøpte en fin bok til å LIME inn bilder/skrive litt i. så limte jeg ett bilde på hver side, og skrev noen fine ord på andre siden. var bilder av oss barna når vi var små, av mamma og pappa, hele familien, og andre familiemedlemmer. Passet også på å få med ett bilde av de som betydde mye for dem, men som har gått bort. de ble så glade at de sto der å gråt begge to! ennå min far er vel ikke den som gråter av små gaver så syntes dette var en fin gave jeg. tok også å limpte på noen søte hjerter, å andre fine ting for å sprike den litt opp.
Gjest Gaby Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Hvis han er glad i å være ute på tur, kan et sitteunderlag i ull fra Røros være supert Finnes med rypemønster som pappaer er glade i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå