stjernekyss Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Vet ikke helt om jeg trenger et spark i r***, eller en oppmuntring til å sove rundt. Pleier å trene med en gjeng med jenter på onsdager, men i dag ble det desverre avlyst. Som kompensasjon tenkte jeg å dra og trene på egen hånd. Jeg har hatt en sinnsykt tøff arbeidsuke foreløpig, og er så trøtt at jeg nesten tror at jeg stuper. Tror kanskje jeg hadde klart å sove rundt. Og det regner. Samtidig savner nok kroppen min å røre på seg litt... Klarer ikke å bestemme meg! Trenger å kaste litt ball med noen her!
Gjest Elfrida Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hver gang jeg begynner å tenke sånn ender jeg opp med å ikke dra. Så derfor: bare dra. Du kommer ikke til å angre, det kan jeg nesten garantere. Sover bedre gjør du og.
magnhild Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Gå og tren du. Det er så deilig etterpå! Da kan du spise, slappe av, dusje og legge deg ren og pen i sengen. Deilig!
Gjest Miley Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg stemmer for å sove. Er du så sliten trenger du søvn.
stjernekyss Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2008 :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: Takk for spark i r***, det var akk det jeg trengte! :-D Kommer til å sove mye, mye bedre! Skal legge nytt på sengen før jeg legger meg også, så det blir ekstra deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå