lillesky Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Mine 1000 kr. gaverkort går ut i dag, så det er siste sjans for bestilling. Men jeg får ikke logget inn! Noen flere som ikke kommer inn? Og - husk gavekortene!
Søtpotita Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Har du fleire gåvekort på 1000 kroner? Var det ikkje berre eitt til 750 kroner?
lillesky Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Det er gavekort fra et år siden, da Bokklubben ga ut mange 1000 kr. gavekort. Noen fikk 10, andre fikk 3.
Gjest Pupsilure Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Har du klart å logge inn? Jeg kommer ikke inn nå jeg heller. Men jeg har ikke noe gavekort å bruke opp da....
lillesky Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2008 Har prøvd i hele kveld, kommer ikke inn, får bare feilmelding: SQLException i getKuNrFraLoginOgPassord java.sql.SQLException: Timed out waiting for an available connection after 1 seconds (connection pool reached max-connections which was set to 100)
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Oi, brukte opp det siste gavekortet fra i fjor tidligere i dag. Det går ut i dag, hadde noe flaks der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå