Fruktan Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei.. Har en venninne som har vært utro m kjæresten. Hun har nå sagt det til kjæresten, men ønsker likevel å ha kontakt med han hun hadde "på si". Han ønsker ikke å ha kontakt med henne, dersom de bare er venner og ikke noe mer. Bør hun godta det, eller er det han som må godta at hun fortsatt vil være venner med ham??
Gjest Gitte Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg syns hun burde ha såpass respekt for kjæresten sin at hun kutter all kontakt med denne fyren. Hun kan uansett ikke tvinge "han andre" til å være venner hvis han ikke er interessert i det.
Fruktan Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Men de var kjempegode venner før, og nå behandler han henne som en dritt. Bør han ikke gjøre litt som hun vil? Han kunne faktisk ødelagt forholdet for henne og kjæresten...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Men de var kjempegode venner før, og nå behandler han henne som en dritt. Bør han ikke gjøre litt som hun vil? Han kunne faktisk ødelagt forholdet for henne og kjæresten... Jeg antar dette er en dårlig spøk, som jeg egentlig burde ignorere, men ble såpass provosert at jeg svarer likevel; Hvorfor skal han gjøre som hun vil? Og han har aldeles ikke ødelagt noe forhold. HUN er den som er ansvarlig for sitt forhold, og for alt hun gjør som kan ødelegge ifht kjæresten. Det er aldri en tredjeparts feil. Eneste unntaket måtte være om han er venner med begge, da har han i så fall sviktet sitt vennskap, men han er fremdeles ikke ansvarlig for forholdet.
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Han kunne faktisk ødelagt forholdet for henne og kjæresten... Helt enig! For det var selvsagt HAN som var den store stygge utro ulven i dette tilfellet. Stakkars damen ble bare revet med, og fristet av uforpliktende og forbudt høyhopping! Stakkars damen! Dumme kjæresten hjemme fortjener jo selvsagt dette, når han ikke gir stakkars damen bekreftelse nok til å holde bena samlet og ikke by seg frem. Stor klem til venninnen din!
Fruktan Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2008 Bra noen støtter venninnen min. Jeg vil i alle fall gjøre det (kanskje litt for at hun er venninnne min...). Men den tiden hun var utro var han fornøyd med å få være sammen med henne, og prøvde å få henne ut av forholdet med kjærsten. Når hun har bestemt seg for å ikke være utro mer, bør han "støtte" det. Venninna mi har jo vært grei med han hele tiden. Skjønner kanskje at han ikke vil være bestevenn med eks-elskeren, men han bør i alle fall ikke bahandle henne som en dritt! Enig eller?
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Bra noen støtter venninnen min. Jeg vil i alle fall gjøre det (kanskje litt for at hun er venninnne min...). Men den tiden hun var utro var han fornøyd med å få være sammen med henne, og prøvde å få henne ut av forholdet med kjærsten. Når hun har bestemt seg for å ikke være utro mer, bør han "støtte" det. Venninna mi har jo vært grei med han hele tiden. Skjønner kanskje at han ikke vil være bestevenn med eks-elskeren, men han bør i alle fall ikke bahandle henne som en dritt! Enig eller? Er overhodet ikke enig, og mitt innlegg over var 156% IRONI! Venninnen din virker som et egoistisk vesen uten form for empati eller medfølelse for andre mennesker. Mine 5 øre.
FoxyFish Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Bra noen støtter venninnen min. Jeg vil i alle fall gjøre det (kanskje litt for at hun er venninnne min...). Men den tiden hun var utro var han fornøyd med å få være sammen med henne, og prøvde å få henne ut av forholdet med kjærsten. Når hun har bestemt seg for å ikke være utro mer, bør han "støtte" det. Venninna mi har jo vært grei med han hele tiden. Skjønner kanskje at han ikke vil være bestevenn med eks-elskeren, men han bør i alle fall ikke bahandle henne som en dritt! Enig eller? Jeg lurer på om kjæresten min kommer til å støtte meg når jeg bestemmer meg for ikke å være utro mer. "Dette har vært en vanskelig beslutning, kjære, og dette synes jeg du skal støtte meg på!"
Suzy Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Men de var kjempegode venner før, og nå behandler han henne som en dritt. Bør han ikke gjøre litt som hun vil? Han kunne faktisk ødelagt forholdet for henne og kjæresten... Ganske vittig formulert dette gitt... Først og frems så er det hun som har ødelagt forholdet til kjæresten sin - det er hun som er i et forhold. Dessuten; om denne vennen behandler henne som dritt, hvorfor i alle dager vil hun fortsatt være venn med ham. Enkelte mangler alldeles perspektiv
Possibly Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg regner med at denne tråden er en spøk.
Gjest Gjest_kent_* Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg regner med at denne tråden er en spøk. Enten det eller så er det ts som virkelig har satt seg i denne knipa... Hvorfor skulle ellers ts sette seg så grundig inni denne situasjonen? (med mindre de er 14-15 år)
Jade Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Hei.. Har en venninne som har vært utro m kjæresten. Hun har nå sagt det til kjæresten, men ønsker likevel å ha kontakt med han hun hadde "på si". Han ønsker ikke å ha kontakt med henne, dersom de bare er venner og ikke noe mer. Bør hun godta det, eller er det han som må godta at hun fortsatt vil være venner med ham??Vi er da alle voksne mennesker som selv kan bestemme hvem vi vil være venner med, og som i tillegg bør ta ansvar for sine handlinger. Hvis han ikke ønsker å være venner med henne lengre, så får hun respektere det. Det er ikke som når vi var barn; "mammaaaaaa... Truls vil ikke leke med meg, gå og kjeft på han!" Men de var kjempegode venner før, og nå behandler han henne som en dritt. Bør han ikke gjøre litt som hun vil? Han kunne faktisk ødelagt forholdet for henne og kjæresten...Hypnotiserte han henne til å være utro? Hvorfor i all verden skal veninnen din bestemme over han? Hun minner meg litt om Maggie i Dennis-tegneserien. Skjønner godt at denne eks-elskeren tar halen mellom bena og springer! Kanskje han ville ha noe mer, og ble veldig såret når hun ikke ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå