Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på om noen har blitt spådd/lest på spåtelefon og hvilke erfaringer dere har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en erfaring: Det er bullshit. :)

Dyrt bullshit at that. Hold deg langt unna.

Skrevet
jeg lurte på om noen har blitt spådd/lest på spåtelefon og hvilke erfaringer dere har?

Spør Saera Khan. Hun er stortingsrepresentant og betalt av våre skattepenger til å være med på å styre landet. Dessuten har hun meget god erfaring med spåtelefoner. Så stor erfaring at selv stortingsrepresentanten steiler over pengebruken. Mitt forslag er at du absolutt kontakter Saera Khan.

Gjest Infralove
Skrevet (endret)

Spåing er tull. Les litt cold reading. Så slipper du å kaste vekk pengane dine på sånt.

Endret av Infralove
Skrevet

Jeg har mistet helt troen på spåtelefoner etter å ha sett hotel cæsar

hehe

• 2 måneder senere...
Gjest dineVibber
Skrevet (endret)

*slettet av bruker*

Endret av dineVibber
Skrevet

hun kruger damen står på www.eksperthjelp.no sammen med mange flere:)

snakket med en synsk mann derifra i dag, leter etter kattene mine, har ikke funnet dem enda, men han virket da ok han.. og den som leter finner:P håper jeg.. Han sa i allefall at de lever, og da må jeg vel bare hålde mote oppe:)

Skrevet

Ja, han ville vel ikke fått deg på tråden igjen hvis han sa de var døde.. :)

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

www.guidingariane.no

• 2 uker senere...
Gjest Synsk
Skrevet

På teletorg er det både gode og dårlige. Dessverre mange som ikke kan det de påstår at de kan, men også mange som er rasende dyktige!

Hvis du har tenkt å prøve noen der, ville jeg hørt med venner og bekjente hvem de anbefaler så du ikke møter på noen som drar ut tiden, stiller mange spørsmål, snakker om andre ting osv osv

Skrevet

Jeg har hørt at disse telefonene virker på samme måte som andre telefoner.

Skrevet

En tante av meg jobber med spåing over telefon på si. Og hun er på ingen måte synsk, hun har fått et hefte med hvordan hun skal svare på forskjellige spørsmål for å holde folk lengst mulig på linja..

Gjest VinglePetter
Skrevet
En tante av meg jobber med spåing over telefon på si. Og hun er på ingen måte synsk, hun har fått et hefte med hvordan hun skal svare på forskjellige spørsmål for å holde folk lengst mulig på linja..

Men.....men......men.....??

Er det ikke ekte? Nå faller hele min fantastiske drømmeverden i grus. Sukk....

Jaja, vi har i hvertfall fortsatt tannfeen og julenissen. DE får ingen ta fra meg.

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring, men det betyr nok ikke at alle er dårlige rett og slett.

jeg var kanskje uheldig. Vil anbefale deg å være skeptisk da. ;)

Skrevet

Ja, men da vet alle som er i denne bransjen hvem hun jobber for. Husk at det er både seriøse og useriøse der ute.

Derfor jeg sa at man bør høre med kjente og familie hvem de har god erfaring med.

Skrevet (endret)
Ja, men da vet alle som er i denne bransjen hvem hun jobber for. Husk at det er både seriøse og useriøse der ute.

Derfor jeg sa at man bør høre med kjente og familie hvem de har god erfaring med.

Hehe. ;)

Kjedelig at slikt får komme inn i bildet og spolere noe som kan være så utrolig bra!

Endret av LilleCanCan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...