Trampe Skrevet 8. oktober 2008 #1 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg aner ikke hva det heter Jeg har mange par støvletter, og de står jo bare der og henger. Jeg trenger sånne stivere man putter oppi skaftet, slik at de står på skikkelig vis. Jeg har spurt på skobutikkene her, men de vil ikke selge... Jeg møtte på ei snill ei som ga meg et par, så de går på rundgang Hvor kjøper dere slike? Man får jo så stygge knekker på støvlettskaftene hvis man ikke har de. Og de ser jo så utrolig mye penere ut i gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 8. oktober 2008 #2 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kjøpte slike på Bianco i fjor. Aner ikke om de har det nå, men det kan være verdt å stikke innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. oktober 2008 #3 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) De hadde på Grændsen sko her i Oslo i fjor, riktignok i plast, men det er jo bedre enn ingenting. Et annet tips kan være å sjekke med gode skomakere (som Dagestad på Bislet). Nå vet jeg jo ikke hvor du bor, men... Endret 8. oktober 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg bor et stykke unna Bislet Men jeg har en Bianco i nærheten, jeg kan sjekke de ut. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå