Torine Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Var hos frisøren i går, og må bare fortelle en liten sak. En ung frisør som jeg ikke har vært hos før skulle klipte meg i går. Var fornøyd med klippen, men noe bekymret underveis. - Jeg skal tatovere meg i morgen, sier hun. - å, så gøy sier jeg, hva skal du tatovere da? - ..ja, har du sett den nye tatoveringen til Victoria Beckham? - Ehh, ja - skal ha en helt lik tatovering, alveskrift nedover ryggraden. - å, det blir sikkert fint...Hva betyr det - Ehh det vet jeg ikke, men det betyr noenting - Å hva betr det da? - Det vet jeg ikke, men det betyr noe fint, det er veldig viktig for meg at det betyr noen ting fint. - javel, er det alvespråket som Tolkin laget, den i Ringenes Herre? - Det vet jeg ikke noe om, men en venninne som er kjempeflink fant den på internett for meg. - å, lykke til da
Torine Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Nei, det kan man vel trygt si, men det skal være med til historien at hun var veldig ung.
angeleyes Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Det kommer hun sikkert til å angre på om noen år...
Gjest teehee Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Jaja, "helt lik" til noen andre sin er noe jeg aldri kunne tenkt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå